Jouw collectie op één foto deel VII

39 likes

Prachtige AT!!

1 like

Die gebruik ik om de rest mee op tijd te zetten.:grin: Loopt zo waanzinnig correct… de longines lopen net iets slechter qua tijd houden, maar zijn wel mijn favorieten.

2 likes

Mooie collectie! :+1: Misschien nog een chrono erbij?

Chrono? Dat kan er maar 1 zijn voor mij… speedmaster saffier double sandwich… zaterdag nog wezen kijken bij de AD…:grin:

3 likes

Tot de collectie behoren ook nog wat Swatch klokjes uit de begin jaren 90, een Garmin Fenix 5s en een Apple Watch 6.

38 likes

Wat een beeld :sweat_smile::grin:

44 likes

Heel mooi drietal :ok_hand:t2:

Ik snap dat je iedere ochtend keuzestress hebt, maar in elk geval niet over welk merk zal ik vandaag dragen :joy:
Mooi viertal overigens

1 like

Knappe set, geniet ervan. ik vind je DJ het mooist (persoonlijk).
Zijn de Explorer en de Airking niet te veel hetzelfde? Welke draag je het meest?

1 like

Groene palm DJ is wel heel gaaf!

Wellicht moet ik ook eens een 36mm Datejust gaan proberen :innocent:

2 likes

Klopt inderdaad. Ik draag de explorer het meest. Maar de rest toch ook met regelmaat.

Direct naast me aan hoofdeind

1 like

Zul je vast elke nacht lekker dromen :sleeping:

• Het overwegen waard! Ik denk dan eerder aan een cognac struisvogel of zwarte alligator band.
  • Die Squale heb ik sinds kort als zomer/vakantie horloge juist haha en hij verveelt nog niet :wink:
  • Gouden dress watch is inderdaad een erfstuk. Junghans handopwinder uit 1964, inclusief gravering, van mijn opa die hem van z’n werkgever heeft gekregen voor zijn 25 jarig jubileum. Dus die gaat er zeker niet uit! Misschien een suède bandje, maar ziet vooral alleen met kerst het daglicht

Handen boven de dekens

1 like

Prachtig idd! En dan stitchless :).

Aha! Dan zeker houden. Bandje is mooi hoor. Lekker elegant op zo’n time only. Wees er maar zuinig op. Zou het fantastisch vinden om een dergelijk erfstuk te hebben.

Aha. Inderdaad lekker vrolijk op t strant.

1 like

FYI:

9 likes

Wow, super mooi bandje dit! Heeft dit een merk?

1 like