Jouw collectie op één foto deel VII

Is een custom made strap van Aaron Bespoke Montreal, betreft een bruine French patina half large scale struisvogelpoot.

3 likes

Heel nice :clap:

1 like

Kijk, dit zou de reverso af maken.

3 likes

Maar geen fan van de wat sportievere Fagliano straps?

1 like

:raised_hand_with_fingers_splayed:

Anders is het feest niet compleet.

4 likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes: tja , ik doe het altijd wel met 1 exemplaar.
Wel vaak nog wat extra bandjes mee .

7 likes

Nou de rest kan wel wieberen. Prima viertal zo

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha echt niet. :sunglasses:

1 like

4 likes

Wie stelde die vraag???

2 likes

Jij gelooft mij niet hè? :grin:

2 likes

Ow, anonieme volgers… was al bang dat vrouwlief de vraag had gesteld, want dan is het tijd worden om je zorgen te gaan maken :grin:

Geniet van je vakantie!! :palm_tree: :coconut:

1 like

Nee. Niet anoniem. Een vriendin. Die niet echt door heeft dat ik hobby’s heb. :sweat_smile:

Die vraagt zich dat ook af… maar zolang zij meer paar schoenen meeneemt dan mij heeft ze eigenlijk geen recht van spreken.

4 likes

Ik zou diezelfde vriendin eens uitleggen dat Euro 250,- voor een OEM lederen bandje normaal is, maar voor schoenen wachten we dan even tot de sale. Mij is het niet gelukt.

11 likes

Daarom draagt @Brick ook zoveel NATO banden :wink:

2 likes

Hoho. Geen nato bij mij hoor!

Wel leren, rubberen, stalen en een OEM Velcro band, die bleek uitslaat van zout water :joy:

1 like

Ja…ik. Maar deze keer niet.

(Maar ik mis soms wel het een en ander).

14 likes

Huidige stand van zaken…

De Meister Anker Chronograph LCD, Ruhla Tropicalized en Ancre 2000 gaan echter ruimte maken voor wat anders. Alhoewel ik de Ruhla best regelmatig draag heb ik al een ander oud duikershorloge op de reparatie tafel liggen. De Meister Anker is vervangen voor de Casio en de Ancre is goud… Heb het een kans gegeven maar goud is gewoon niet mijn ding.

De SEIKO horloges zijn momenteel weg voor onderhoud, vind ik te mooi om zelf aan te sleutelen. Nog niet genoeg sleutel ervaring op gedaan vind ik zelf. De Oriënt is helaas weg voor reparatie werkzaamheden (garantie).

15 likes

Gelukkig, ik ben niet de enige…:grin:

1 like

Maar dat is dan ook de perfecte all rounder.

1 like