Jouw collectie op één foto deel VII

Ik had er 3 mee, maar bijna alleen maar de BB Pro gedragen.
Op dit moment de Explorer om, stiekem toch wel een hele fijne maat!

2 likes

Perfect die maat.

2 likes

Weer eens een update met de blauwe GS erbij. Fijne set zo voor de zomer met 3 keer staal en de nato op mijn Fratelloris :sunny:

Overwegingen?

• Misschien mag de grijze plaat Connie wel vertrekken, de linen blijft mijn favoriet :thinking:
  • Voor mijn ideale GS set heb ik nog een Spring Drive nodig.

Verder zien we wel weer. Ik ben een tevreden mens! En eerst wat sparen :sweat_smile:

51 likes

Mooie collectie en mooie variatie. Keuze genoeg ‘s ochtends

1 like

Blijft een hele mooie en veelzijdige collectie! De GS 9f past er goed bij. Ik zeg de Omiwatari erbij en klaar, heb je Spring Drive en handwinding :wink:

1 like

Wat een schitterende foto zeg! Op deze manier krijg ik wel heel veel spijt dat ik hem weggedaan heb…

Dank!

Dat zou in theorie echt de perfecte aanvulling zijn! Heel mooie kast, perfecte maat, top uurwerk. Alleen deed de plaat me niet zoveel… misschien ga ik die later wel eens opnieuw passen :blush:

Een SBGA413 op grijs leer zou ook een prachtige optie zijn… iets als dit, maar denk er even een casual grijze strap bij :wink:

20 likes

Ja die is prachtig, vorige week om de pols gehad, het horloge is prachtig maar ik haakte af op de band. Realiseerde mij niet dat deze kast ook op leer past… :sweat_smile:

2 likes

De band is niet top inderdaad. Comfortabel, maar dat is het dan ook weer.

21mm beperkt de opties wat en helaas valt de band bij die kasten nogal diep tussen de lugs, dat is dan weer een dingetje…maar het zijn prachtige horloges hé :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ja de pasvorm van leer op die kast lijkt wel iets beter dan bij de meeste GS horloges op staal, maar nog steeds niet top. Gelukkig, scheelt weer een paar duizend euro op de wensenlijst :sweat_smile::wink:

1 like

Mooie collectie zeg. Flink uitgebreid!

1 like

Gekat hoor die foto. Maar zo zie je hem wel in volle glorie.

2 likes

Zo heb ik gelijk weer zin in de 007. Kleute hobby.

Foto voor de sfeer!

15 likes

Dank! Het komt en gaat een beetje hier qua aantallen :wink:

Dat is het weer denk ik. Dat vraagt om een kleurtje!

2 likes

Bonte set! Die blauwe strap staat die Panerai verrassend goed :+1:

1 like

Lekker dit. Van alles wat en kleur! Gefeliciteerd met de Superocean.

Die Superocean vind ik echt vet. Vorige week even gezien.

Onder liefhebbers worden ze niet echt gewaardeerd(Breitling sowieso) maar kijk stiekem wel naar de zwarte of blauwe nu.

Zeg nou zelf. Toch prima in balans zo

17 likes

Ik vind het een leuk ding voor de zomer. Wel hadden ze de datum weg moeten laten. Gewoon een drie had het voor mij afgemaakt.

Edit- klasse. Perongeluk mijn eigen post gedelete. Geen idee hoe ik die nu nog terughaal. Dan hier nog maar het fotootje.

40 likes

MoonSwatch en een mod er uit (1 mod wel genoeg eigenlijk), Damasko er in.

Balls out horloge :white_check_mark:
Duiker :white_check_mark:
GMT :white_check_mark:
Chrono :white_check_mark:
Alleskunner :white_check_mark:
Vintage Dresser :white_check_mark:
Beater :white_check_mark:

Hier ga ik oud mee worden, ofja tot ik weer onrustig word en wat nieuws wil dan.

46 likes

It never ends :rofl:

1 like

Echt een mooie set heb je! Lekkere kleurtjes :+1:t3:

1 like