Jouw collectie op één foto deel VII

Prachtig kwartet. Die Doxa past er perfect bij, maakt het geheel net wat minder “serieus”. Ideaal voor de zomer :+1:

1 like

:snowflake::snowflake::snowflake:415​:upside_down_face::stuck_out_tongue_winking_eye:

Grail materiaal.

Ik zou best mijn collectie inwisselen voor zo’n ALS.

:thinking:

2 likes

Het zal moeten vrees ik. Ik ga nooit meer naar GTG’s, de onrust die je ervoor terugkrijgt… :weary: :joy:

2 likes

Top! Net even gekeken. Ziet er inderdaad prachtig uit. Maar met zulke prijzen loont het wel om te wachten op black friday :wink:.

1 like

Het was nog genoeg inderdaad :sweat_smile:

Absoluut grail materiaal. Wat een horloge…

1 like

Doxa erbij en we hebben weer een zestal. Er gaat waarschijnlijk nog wat komen ipv de G-Shock. Maar wat?! :yum:

62 likes

Heel mooie set, heel divers! Je Espada is een verborgen pareltje ook. En de Nato staat die 65 bijzonder goed :ok_hand: .

Misschien een leuke Nomos erbij? Een Ahoi of Club in een kleurtje. Keuze genoeg :slight_smile:

2 likes

Ja die is tof :+1:

Een mooie Omega :wink:

2 likes

Fuck wat is die Doxa toch onwijs gaaf zeg!
Ik merk dat ik steeds meer reviews ben aan het lezen.

Dat is meestal het begin van het einde…

P.S.
Hele toffe collectie trouwens! Lekker divers en origineel! Een Nomos zou er inderdaad goed tussen passen. De nieuwe Club met de blauw/paarse plaat lijkt me tof.

1 like

Daar gaat ‘ie dan! Na het switchen van de First Omega in Space voor een Pro Moonwatch, daarnaast nog een MoonSwatch erbij, en zeer recent de Reverso Medium Duoface!

Ik heb nog een Black Bay 58 Blue in huis, maar die gaat hoe dan ook het schip verlaten.

En er komt dit weekend nog wat onverwachts binnen!

En nog de Quartz beaters:

86 likes

Mooie collectie!

1 like

Mooi setje zo :ok_hand: zo’n blancpain blijft toch ook prachtig hé

1 like

Prachtig! Benieuwd wat hier nog voor moois bij komt :slight_smile:

2 likes

Dankje, die van jou zit anders ook heerlijk in elkaar! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

:point_up: Inderdaad schitterend. Echt een van de mooiste 3 handers. Toffe gevarieerde verzameling zo :ok_hand:

Geweldige collectie!
Echt helemaal top!

1 like

Ben benieuwd, vindt het nu al een topcollectie :ok_hand:
Wel zonde dat de 58 het nest gaat verlaten.

1 like

OMG wat een collectie :heart_eyes: en wat leuk eens geen hoofdletter R te zien :smiley:. En wat voor leuks is er onderweg :smiling_face_with_three_hearts:

1 like