Mooie collectie
Toffe Blancpain
Mooi man!
Nou vooruit, ik laat een 4 piece zien, waarmee ik heel blij ben. Ik heb meer, en krijg er nog een paar bij, maar zeg eerlijk, dit is toch eigenlijk al genoeg?
Ik zie een 4 ¹/² piece op de foto.
Coole Espada, Bro!
Haha, die 1/2 telt sws niet. We hebben het hier over horloges, niet over klokkies
Okay dan, ik help je wel van die Pepsi af omdat je zo aandringt. ik kan je nu de winkelprijs betalen en als Pasen en Pinksteren op dezelfde dag vallen de premium.
Thanks! Nomos heb ik wel veel naar gekeken toen ik begon met ‘verzamelen’. Maar heb daar laatste tijd niet meer zoveel interesse in gehad.
Ja! Globemaster ofzo
Ja toch! Ze hebben de goede balans qua looks en feel. Deze draagt trouwens echt heel fijn, ook doordat hij zo licht is.
Nice! Van harte!
Die Autodromo is ook echt zo tof.
Mooie set horloges zeg!
De reverso is een gele mooie aanvulling!
wow. wat een set zeg.
Die autodromo blijft een unieke verschijning. Heerlijk. En wat draagt zo een G10 toch prettig he?
Dank allemaal!
En een G10 draagt heel fijn, ALS je ‘m draagt inderdaad
Haha nee er komt geen Rolex, zit ook niet in de pijplijn, maar het is wel een afgeleide van een Datejust!
Eindelijk eens de Monta Noble proberen!
Gewoon prachtig! Dat de BB moet gaan is spijtig, maar je kan niet alles houden natuurlijk
Dit, zo cool die InterEuropa!
Huidige stand van zaken:
De Doxa is (bijna) weg, de Longines gaat er waarschijnlijk nog uit. Ik wil alleen nog iets sportievers op staal er weer in. Niet te dik, niet te groot
Ik lees Sinn 556
Ik heb die nog nooit in het echt gezien, zeg ik eerlijk, maar op de foto lijkt de plaat altijd zo “hard”? Mag wel iets verfijnder, zachter.