Jouw collectie op één foto deel VII

Niet echt. Dit is een serieuze duiker. Forser en meer ‘toolish’.

2 likes

Prettig!

1 like

Mooie verzameling, elke keer weer maat zie ook de onrust steeds terug. Gok dat de Ebel ook niet lang gaat blijven…

1 like

Je laat het zo negatief klinken :grimacing:

Het is gewoon een liefhebberij.

3 likes

Men mag mij altijd een DM sturen :slight_smile:

Lekker divers! :ok_hand:

1 like

Eigenlijk is die Ebel vet, zeker voor wat het kost.
Alleen die Roman Numerals… Das jammer. (Persoonlijk)

2 likes

Sowieso, ongeacht wat het kost.
De macht van positionering. Het merk is onder de vorige eigenaren lager gepositioneerd, lees lager geprijsd. Kwaliteit heeft daar niet onder geleden, imago wel. Als je daar minder gevoelig voor bent is dit gewoon een horloge van heel hoge kwaliteit dat m.i. mee kan met horloges tot 10K. Koopje dus met een geheel eigen gezicht en iconische kastvorm.

Die roman numerals zijn ook niet mijn favoriete aspect. Met simpeler markers zou het ook heel gaaf zijn denk ik.

4 likes

Haha niet negatief bedoeld hoor maar ik denk het te herkennen. It takes one to know one…

1 like

Heerlijke set Tom!

1 like

net begonnen met een leuke hobby

omega

tissot

u-boat

u-boat is nep anders was het kistje zo leeg :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

:joy:. Denk je dat het mogelijk is de horloges nog onduidelijker op de foto te krijgen?

11 likes

ja sorry :face_with_hand_over_mouth: mijn mobiel heeft niet meer de beste camera

1 like

De belichting, de afstand en de hoek zijn verder wel in orde inderdaad. :man_shrugging:

13 likes

Nep wordt niet gewaardeerd op HF, dus zou m niet meer posten of benoemen.

Zou m weggooien.

1 like

Sorry

1 like

Update. CasiOak eruit. Citizen erin.

De PRX en de Tsuyosa kunnen prima naast elkaar bestaan :slight_smile:

54 likes

Leuke kleurrijke toevoeging! :ok_hand:t2: Die Tag Heuer heb ik gisteren voor het eerst vastgehad. Vette dial en hele mooie indices. Spelen heerlijk met het licht!

2 likes

Thanks! Ook nog steeds heel blij met de Aquaracer! :slight_smile:

1 like

Mijn bescheiden collectie.

39 likes