Jouw collectie op één foto deel VII

Kwartet :four:
Vier Speedmasters
Mission accomplished :slightly_smiling_face:

63 likes

Gaaf. Mooie diversiteit

2 likes

Er zijn er meer hoor! :innocent:

1 like

Leuke collectie!
Al iets in gedachte voor dat gaatje op rechts? :wink:

1 like

Dank je! Tsja een black bay 58, Grand seiko spring drive of een Omega seamaster 300 zou ik toch wel heel gaaf vinden. Even hard doorsparen😅

3 likes

Heerlijk dit!

1 like

Idd maar dit is een begin toch? :grin:

1 like

64 likes

Mooie collectie zeg!

Nomos is echt een leuke toevoeging

2 likes

Volgens mij is het jouw oude Nomos.

1 like

Zou goed kunnen want die stond hier laatst te koop. Heb getwijfeld hem terug te kopen maar liever een keer een andere nomos. Mischien de club 38 met zwarte wijzerplaat.

Open achterkant en het handopwinduurwerk is een leuk detail. Werken ze mooi af voor de prijs

1 like

Even een update na de komst van de DJ’s Linen, Palm en Blue motif:

Bij de volgende update verzin ik iets anders dan “alles op een witte handdoek” :sweat_smile:

De collectie is inmiddels groot, misschien wel een beetje te groot en ik speel dan ook wel eens met de gedachte om één of meer horloges weg te doen (op termijn). Keepers zijn er ook, waaronder de Explorer 2, de rode OP en de Midas. Ik heb wat kandidaten in mijn hoofd, maar ik kan er niet zo goed objectief naar kijken merk ik, dus ik ben benieuwd wat jullie zouden weg doen (if any).

58 likes

Interessante case dit. Hier kan weinig uit. De OP’s samen houden dus dan rest er weinig.
De skydweller dan? Om dan toch maar iets te noemen. Verder niks.
Interessant ook: geen jubilee in dit buffet rolae

Edit: ah toch wel een jubilee.

1 like

Mooie CW!

1 like

Abnormaal vette Rolex collectie natuurlijk.

Wat eruit kan kan ik je natuurlijk niet zeggen. Maar ik zou er een paar uit doen en eens kijken naar mooie andere horlogemerken. Zorgt voor wat meer diversiteit.

• Zenith
  • Omega
  • Cartier
  • Glashutte Original
  • misschien een Lange & Sohne
1 like

Dat zeg je goed! Blijft een knaller :fire:

Weg doen:

6 likes

Schitterende Milgauss! En rest van collectie mag er ook wezen.

1 like

Hieruit kun je geen keuze maken :man_shrugging:t3:. Wat een pracht collectie :heart_eyes:.
Moet er wat weg?

1 like

Dankje! Nee er moet niks weg, maar mijn eigen smaak heeft zich in een bepaalde richting ontwikkeld, nl. “redelijk speciale Rolexen zonder extreem duur te zijn” waardoor ik sommige horloges nu niet meer in het geheel vind passen. De Batman is er een van, omdat het een veel gangbaarder model is dan de rest. De Explorer is natuurlijk ook vrij normaal. De Skydweller heb ik wel eens verteld hier, is ongedragen, want te groot voor mij en gaat zeker op een goed moment een keer weg.

1 like

Dat is niet helemaal gelukt vrees ik, althans qua marktwaarde dan.

Als de Sky te groot is: weg ermee!

Verder begrijp ik helemaal dat het lastig is om te snijden in de collectie. Evt. de groene OP eruit vanwege de DJ palm, maar dan heb je ze niet meer (bijna) allemaal. Als je die Milgauss en Midas maar houdt, die zijn te gers!

1 like