ja precies mijn gevoel bij die groene, de Tiffany en Candy Pink waren ook het gevolg van completion drift
Batman en Skydweller eruit. Die passen er niet bij
Wat een collectie zeg
Dan heb jijzelf het antwoord al gegeven toch. Duidelijk welke twee het nest mogen verlaten
Je hoeft in elk geval niet op cursus om een mooie, gevarieerde en stoere collectie op te bouwen. Toffe collectie
Aan de collectie ligt het niet, lekker!
De hele set mooi op een foto krijgen is altijd lastig
Wel een Toffe verzameling zeg
Ik zou toch nog een Rolex aan je collectie toevoegen dan is die echt af.
Mooie collectie en line up hoor.
Maar je vroeg er zelf naar…
En dan een Daytona, een Submariner of een pepsi (al dan niet vintage) ervoor terug.
Oh en een blauwe OP, die mis je sowiso dan kan die blauwe dj op jubilee…
want je hebt te weinig jubilee ertussen.
Dat jij die milgauss er uit duwt snap ik nou echt niet.
Waarom andere merken?
Dit is toch super gaaf! Alles van 1 merk!
Mis trouwens nog een aantal merken in jouw rijtje
Jaeger leCoultre is er 1 van!
Goeie. Jlc is top! Mooie polaris of deep aea chrono ja
Oef je bent streng hoor de drie modellen die je noemt zijn mij, met alle respect voor iedereen die ze bezitten, iets te standaard
Ik zou er meer weg doen dan wat ik heb weg gestreept maar heb geprobeerd een paar kleuren erin te houden voor je.
Erbij:
- Zenith Chronomaster Original (tricolor)
- JLC Reverso Small Seconds (blauw)
- Zenith Defy Skyline (wit of blauw)
- JLC Master Control Date (blauw)
Of helemaal gek doen en de stap maken naar een mooie Patek, VC of Lange natuurlijk
Ik ben dan weer verbaasd over jouw keuze van de roze OP boven rood. Het is je vergeven
Top collectie! Heel veel moois om uit te kiezen.
Bizarre collectie heb je, gefeliciteerd! Qua hulp, tsja… lastig, persoonlijk heb ik weinig op met de OP en DJ lijn. Al vind ik het wel gaaf dat je alle kekke kleurtjes hebt. Draag je ze ook echt? Of meer voor de verzameling?
Ik was gaan upgraden naar edelmetalen, witgouden sub of witgouden gmt? Die zie je immers ook niet vaak? Of doe eens gek, de nieuwe forumlieveling, een WG Daytona op Oysterflex. Die wil ik zelf ook nog graag.
Hou ons svp op de hoogte!
Niet luisteren naar de mensen die je andere merken trachten aan te praten.
Je collectie nu zegt genoeg dat dit een gevaarlijke optie is