Jouw collectie op één foto deel VII

ja precies mijn gevoel bij die groene, de Tiffany en Candy Pink waren ook het gevolg van completion drift :sweat_smile:

1 like

Batman en Skydweller eruit. Die passen er niet bij :+1:t2:

Wat een collectie zeg :star_struck::fire::ok_hand:t2:

3 likes

En weer een update :upside_down_face:

38 likes

Moet dringend eens op cursus bij @Rolopalooza om mooie foto’s te leren nemen :grimacing:

54 likes

Dan heb jijzelf het antwoord al gegeven toch. Duidelijk welke twee het nest mogen verlaten

1 like

Je hoeft in elk geval niet op cursus om een mooie, gevarieerde en stoere collectie op te bouwen. Toffe collectie :muscle:t3:

2 likes

Aan de collectie ligt het niet, lekker!

2 likes

De hele set mooi op een foto krijgen is altijd lastig :grin:

Wel een Toffe verzameling zeg :star_struck::+1:t2:

1 like

Ik zou toch nog een Rolex aan je collectie toevoegen dan is die echt af.

4 likes

Mooie collectie en line up hoor.

Maar je vroeg er zelf naar…:sunglasses:

En dan een Daytona, een Submariner of een pepsi (al dan niet vintage) ervoor terug.

Oh en een blauwe OP, die mis je sowiso :grin: dan kan die blauwe dj op jubilee… :clap: want je hebt te weinig jubilee ertussen.

9 likes

Dat jij die milgauss er uit duwt snap ik nou echt niet. :nerd_face:

1 like

Waarom andere merken?

Dit is toch super gaaf! Alles van 1 merk! :star_struck:

Mis trouwens nog een aantal merken in jouw rijtje

Jaeger leCoultre is er 1 van! :joy:

2 likes

Goeie. Jlc is top! Mooie polaris of deep aea chrono ja :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Oef je bent streng hoor :sweat_smile: de drie modellen die je noemt zijn mij, met alle respect voor iedereen die ze bezitten, iets te standaard
afbeelding

2 likes

Ik zou er meer weg doen dan wat ik heb weg gestreept maar heb geprobeerd een paar kleuren erin te houden voor je.

Erbij:

• Zenith Chronomaster Original (tricolor)
  • JLC Reverso Small Seconds (blauw)
  • Zenith Defy Skyline (wit of blauw)
  • JLC Master Control Date (blauw)

Of helemaal gek doen en de stap maken naar een mooie Patek, VC of Lange natuurlijk :slight_smile:

4 likes

Ik ben dan weer verbaasd over jouw keuze van de roze OP boven rood. Het is je vergeven

1 like

Top collectie! Heel veel moois om uit te kiezen.

1 like

Bizarre collectie heb je, gefeliciteerd! Qua hulp, tsja… lastig, persoonlijk heb ik weinig op met de OP en DJ lijn. Al vind ik het wel gaaf dat je alle kekke kleurtjes hebt. Draag je ze ook echt? Of meer voor de verzameling?

Ik was gaan upgraden naar edelmetalen, witgouden sub of witgouden gmt? Die zie je immers ook niet vaak? Of doe eens gek, de nieuwe forumlieveling, een WG Daytona op Oysterflex. Die wil ik zelf ook nog graag.

Hou ons svp op de hoogte!

2 likes

Niet luisteren naar de mensen die je andere merken trachten aan te praten.

Je collectie nu zegt genoeg dat dit een gevaarlijke optie is

4 likes

Je kunt ook de wisfunctie gebruiken he.

Kijk, zo doe je dat als een collectie update doet.

Van:

Naar:

18 likes