Haha. Fijn duo!
Komt er wat voor terug?
Haha. Fijn duo!
Komt er wat voor terug?
Als de Milgauss maar blijft wat een gaaf horloge! Samen met de Explorer mijn favorieten en de Midas blijft natuurlijk ook bijzonder.
kwijl!!!
Een spb143 eruit (veel plezier ervan @MdeR) en een square G-shock erbij (thanks @Erikje) dus even een nieuwe foto. is the magic number for me!
Je bedoelt dat met 6 je rol vol is en je een grotere moet hebben
De horloge hobby heeft hier twee jaar even stilgestaan maar nu begint het toch weer te kriebelen. Er mag weer iets bij komen al weet ik nog niet wat.
Mag ze ook wel weer even schoonmaken zie ik nu
Nou dat is an sich een goede opmerking.
Maar dat roze staat mijn vriendin beter dan dat rode. Dat komt door haar goudbruine huid.
Deze op jubilee zou super zijn
Vind hem nu ook al super
En welke kleur heb je dan voor je vrouw?
Dankjewel
Mijn vriendin heeft ook zo’n mooie goudbruine huid. Zij heeft het echter meer voorzien op TT. Daarnaast draag ik ze liever zelf
Ik heb de blauwe gehad en de rode nog steeds. De blauwe variant is zeker cool en geschikt als dagelijks horloge. Voor mij deed ie het simpelweg niet.
En nu die casioak zo snel mogelijk wegkieperen Thijs
Van waar heb je die valies gehaald? 6 vind ik ook een mooi aantal. Ben een beetje aan het rondkijken waar ik ze in moet bewaren. Kist of etui…
Doe dan maar een blauwe DJ
Zij wacht op de release van een gouden rolex OP roze.
EN LET OP DIE GAAN KOMEN!!
Ik draag liever geen roze.
Nee dan is er dus een lege plek!
Is van ome Ali:
Bevalt heel goed! Is een beetje tussen doos en etui in - staat goed op de kast maar kan ook mee op pad. Gelukkig alleen uitgevoerd met plaats voor 6 horloges, dat helpt om me te beheersen @Rolopalooza