Jouw collectie op één foto deel VII

Heerlijke collectie. En nog niet ens alles lees ik. Erg mooi :slight_smile:

1 like

Mooie collectie!
De Milgaus is letterlijk de “witte raaf”

1 like

Less is more …. Zit te denken terug te gaan naar 3 … Ik merk dat ik merendeels de FXD draag en de Speedy. De rest komt niet veel meer aan de beurt. En … ik zou graag een 16710 willen :sunglasses: Maar wellicht denk ik er morgen anders over :joy:

Nu:

Less is more:

En wat denkt HF?

Switch or not …
  • Collectie behouden
  • Terug naar 3
  • Terug naar 3 maar wel anders

0 stemmers

11 likes

Maak maar een poll aan :wink:. Ik stem tegen minderen. Mooi uitgebalanceerde collectie zo.

2 likes

Jup, less is more.

52 likes

Haha, volgens mij heb jij heel wat meer!

1 like

Ik zeg ook doen. Een 3 piece set is echt fijn en alles wordt goed gedragen en van genoten.

Mooi zo een 16710.

Naast de speedy en FXD. een sportieve dresser is ook lekker. Heb ik nu zelf met de Santos. Heerlijk

2 likes

Wel een lekker 3 piece setje zo👌🏻

1 like

Kijk ik ook stiekem naar … maar een 16710 heeft voorrang

1 like

Ik weet t niet :scream:

Ps. 5 digit, of 5 f#git gmt niet doen.
Rammel rommel.

2 likes

Het is dan wel de minst kostbare … wat dat ook zegt, maar die Oris is toch wel een charmant ding hoor :ok_hand:

1 like

Is het ook.:sunglasses:

1 like

Stuk voor stuk knallers.

4x een topper idd. Lekker!

Je ijlt.

4 likes

Whoooow, niets voor mij . Teveel keuzestress Teveel mooie horloges , maar heel mooie exemplaren :ok_hand:

2 likes

Heel mooi en gevarieerd. Mijn favo is de ondergewaardeerde witte milgauss en natuurlijk de Cermet Jaeger! :ok_hand:

Edit. 1 minpuntje. Die omgebouwde Casio oak.

2 likes

Heel gaaf.

Deze collectie kon die van @Myspeedyworld wel zijn, maar dan met een speedy en 1 rolex :innocent:

1 like

Collectie is super zo! Niks aan doen.

Gewoon even die andere een half jaartje weg leggen. Dan verlang je daarna er vanzelf weer naar. :grin:

1 like

Ook alweer zo een mooi trio! :ok_hand:

1 like

Dank allen, ik ben zelf ook wel tevreden aan het raken, de non-roulatie bestaat oa uit een Reverso, DJ, Navitimer, 2x Panerai, Breguet, FXD en ProPlof en vandaag is er nog een Breitling Avenger bij gekomen…vreselijk 🫣
Ik heb ook nog de El Primero Hodinkee inkomend.

Zou het officieel een verslaving zijn? Wat zijn hiervoor de regels? Wanneer ben je verslaafd en wat is de behandeling? :wink:

11 likes

Wat heb je liever een Casioak of een Parnis/San Martin hommage? :wink: ik heb hem zo omgeruild hoor.

1 like