Jouw collectie op één foto deel VII

Wel een lekker 3 piece setje zo👌🏻

1 like

Kijk ik ook stiekem naar … maar een 16710 heeft voorrang

1 like

Ik weet t niet :scream:

Ps. 5 digit, of 5 f#git gmt niet doen.
Rammel rommel.

2 likes

Het is dan wel de minst kostbare … wat dat ook zegt, maar die Oris is toch wel een charmant ding hoor :ok_hand:

1 like

Is het ook.:sunglasses:

1 like

Stuk voor stuk knallers.

4x een topper idd. Lekker!

Je ijlt.

4 likes

Whoooow, niets voor mij . Teveel keuzestress Teveel mooie horloges , maar heel mooie exemplaren :ok_hand:

2 likes

Heel mooi en gevarieerd. Mijn favo is de ondergewaardeerde witte milgauss en natuurlijk de Cermet Jaeger! :ok_hand:

Edit. 1 minpuntje. Die omgebouwde Casio oak.

2 likes

Heel gaaf.

Deze collectie kon die van @Myspeedyworld wel zijn, maar dan met een speedy en 1 rolex :innocent:

1 like

Collectie is super zo! Niks aan doen.

Gewoon even die andere een half jaartje weg leggen. Dan verlang je daarna er vanzelf weer naar. :grin:

1 like

Ook alweer zo een mooi trio! :ok_hand:

1 like

Dank allen, ik ben zelf ook wel tevreden aan het raken, de non-roulatie bestaat oa uit een Reverso, DJ, Navitimer, 2x Panerai, Breguet, FXD en ProPlof en vandaag is er nog een Breitling Avenger bij gekomen…vreselijk 🫣
Ik heb ook nog de El Primero Hodinkee inkomend.

Zou het officieel een verslaving zijn? Wat zijn hiervoor de regels? Wanneer ben je verslaafd en wat is de behandeling? :wink:

11 likes

Wat heb je liever een Casioak of een Parnis/San Martin hommage? :wink: ik heb hem zo omgeruild hoor.

1 like

Pfff ongeneeslijk :nauseated_face:

Zo en dat zit dan niet in de roulatie. Wat een lijst.

Je bent verslaafd. Heb je nog andere hobbies. :sunglasses:

Ben wel echt benieuwd naar die zenith hodinkee. Hoe die plaat in het echt is. :grin:

Een standaard Casio oak!

Zakmessen? Gereedschap? Leuke hebbedingetjes (lasercutter, CNC, snijplotter)?

1 like

Eten! Wijn, nog meer hobbies?

1 like

Groene thee. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nee.

2 likes