Jouw collectie op één foto deel VII

Pfff ongeneeslijk :nauseated_face:

Zo en dat zit dan niet in de roulatie. Wat een lijst.

Je bent verslaafd. Heb je nog andere hobbies. :sunglasses:

Ben wel echt benieuwd naar die zenith hodinkee. Hoe die plaat in het echt is. :grin:

Een standaard Casio oak!

Zakmessen? Gereedschap? Leuke hebbedingetjes (lasercutter, CNC, snijplotter)?

1 like

Eten! Wijn, nog meer hobbies?

1 like

Groene thee. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nee.

2 likes

Eten, wijn, wodka, speciaal bier is heerlijk maar zeker geen hobby. Eten vind ik overrated :wink: (zonde van je tijd, duur en je wordt er dik van)…ik ben dan ook een Frys en geen gezellige Bourgondier…

1 like

FXD, Speedy en die Zenith inwisselen voor de reguliere el primero. Die draagt direct wat groter door de witte plaat en kan perfect als mix tussen dress en sport :+1:

15 likes

Ik sluit me daar helemaal bij aan. Als west fries zijnde dan. Al sla ik een goeie whiskey niet af, maar uit ervaring kan ik zeggen dat je daar beter geen hobby van moet maken :rofl:

1 like

Ag nee Whisky/Whiskey sla ik in alle gevallen af. Ik heb dat nooit leren drinken helaas/gelukkig. Een goede Wodka sla ik in ieder geval niet af.

18 stuks Chris en de rest in de kluis. Gave variatie. Je hebt absoluut smaak

1 like

Mooi setje! Wel 2x chrono’s … Achja :slight_smile:

1 like

Als herintroducee in de hobby mijn hernieuwde startpunt ook maar vastleggen in dit topic:

Wat er nog mist?

Een ‘echte’ beater die ik gewoon zorgeloos kan voorzien van levensverhalen. Moet een automaat of handwinder zijn. 41mm of kleiner. Op bracelet. Tips?

Een upgrade voor de goudkleurige Seiko. Zelf denk ik aan een mooie no-date vintage King Seiko in staal. Iemand een 45-7001 te koop? Een Day-Date King Seiko zou ook leuk zijn. Of een Super Seville?

En dan wat kleur of speelsheid. Een chrono of gmt dus.

Dan klaar! :crazy_face:

14 likes

Hij zit al langer op het vinkentouw bij jou, maar Ik vind die panda Zenith echt het gaafst. Een 16710 en die FXD ernaast. :ok_hand:

3 likes

Speedy er dus uit! De Zenith is wel spannender dan de Speedy. En toch is de Speedy bij uitstek de klassieker … Leuk om over na te denken :thinking:

3 likes

Dat is dan ook de enige gelijkenis :wink: Maar als je toch wat anders wilt, opties genoeg!

Een Master Control Calendar bijvoorbeeld, als we bij de merken blijven die je al hebt.

Of gewoon een Grand Seiko :innocent:

Ik zou voor Spring Drive gaan, maar die GMT is misschien wel de mooiste aanvulling bij de Speedy en de FXD. Sportiever kan ook natuurlijk:

21 likes

Huidige stand van zaken.

40 likes

Leuke collectie dit!

Was het eerste waar ik aan dacht.
Heb je nog bepaalde specs en budget in gedachten, hiervoor?

Een G-Shock? Of een Seiko duikertje?