Jouw collectie op één foto deel VII

Dank je.

Ik ben wel van plan om langzaam weer een beetje te gaan upgraden. Tijdje terug had ik bijvoorbeeld ook een Meistersinger. Die zou ik nog wel eens terug willen.

Tijdje weinig met horloges bezig geweest en begin van het jaar had ik zelfs alleen nog maar een Apple Watch en heb toen besloten om gewoon weer wat dingen te gaan kopen om te kijken wat ik nou echt leuk vind. Dit is het resultaat hiervan.

De Casio’s en G-Shock zijn jeugdsentiment.
De stalen horloges zijn wel blijvertjes.

1 like

23 likes

33 likes

Beetje tussen de €1000 en €2000. Voor de chrono danwel gmt. Tot €1000 voor de allround beater. Zeker geen Gshock. Iets wat meer tijdloos, en dus automaat of handwinder!

Ja, dan kom ik toch uit bij deze.
zen

Gewoon een gaaf ding, voor een mooie prijs, vind ik.

9 likes

Toch altijd weer lekker als je terug bent van vakantie en je kan weer even naar de kluis om te wisselen :ok_hand:t2:

De ‘zojuist uit de kluis’ collectie

55 likes

Met de NA gelijk nog maar even een familie fotootje.

54 likes

51 likes

Oeh, die Heuer Monnin is mooi! Verder, misschien een beetje kleur toevoegen?:wink:

5 likes

Hahaha, nou, heb een Pluto Moonswatch gehad, maar die heeft het niet lang overleefd in m’n collectie, zwart en staal is meer mijn ding blijkbaar. Heuer heb ik vandaag toegevoegd, ik vind 'm echt super cool, thanks!

1 like

Ik vind het een toffe collectie. Ik zou zelf wat meer diversiteit zoeken, maar snap 't ook wel weer :ok_hand:

1 like

Super vette set! Vooral die Dweller😉.

Miltat heeft zijn oyster voor skx een update gegeven waardoor die verhoging op de endlinks nu net zo scherp afloopt als bij een rolex… staat nog strakker dan die er bij jou op zit (jij hebt volgens ij nog de oude met wat afgeronde hoeken). misschien de moeite van het upgraden waard :wink:.

Die kist is ook gaaf. Waar was die ook alweer van?

1 like

Haha thanks man! Wat een goede van die nieuwe miltat, die van mij is inderdaad al 5 jaar oud ofzo, zal eens een nieuwe bestellen. Watchbox is van Holme & Had field uit m’n hoofd, erg leuk. Thanks!

1 like

Terug naar 2 stuks :thinking::thinking:

27 likes

Je weet dat je ook een duiker nodig hebt, he? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mooie set van vier en een mooie presentatie

1 like

:grinning_face_with_smiling_eyes: wat zou je voorstellen?

Pfoeh, tja, zoveel keuze… :thinking: :sweat_smile:

TAG Heuer Aquaracer 200

Omega Seamaster 300 Heritage

Doxa Sub 300 Aquamarine

Squale 1521

Yema Superman
YEMA Superman Bronze Limited Editions

Certina Action Diver 38
Certina DS Action Diver | BoumanOnline (Officieel Dealer)

Nou ja, ik kan nog wel een tijdje doorgaan. Veel plezier met het vinden van jouw ideale diver! :wink:

13 likes

Haha, goede tips!
Maar misschien wordt het wel iets heel anders.

Deze 2 bevallen me samen ook prima, maarja die lege plek hé :dizzy_face:‍:dizzy::slightly_smiling_face:

4 likes

Dat doet wat met je, hè? Een soort kortsluiting in the brain. Die moet gewoon worden ingevuld! Succes, man! :wink: