Machtig triotje!
Mooi trio inderdaad.
Dit zijn op dit moment mijn favoriete horloges…valt me op dat er geen Rolex en Breitling tussen zitten…
Die Chopard blijft terugkomen. Is dat zo’n fijn horloge?
Ik heb er tijdens de introductie naar gekeken, maar een beetje uit het oog verloren.
Welke diameter is het?
Die Alpine Eagle topstuk.
Ja uitzonderlijk fijn horloge, een van de weinige die in het echt nog veel mooier zijn dan op de foto. Voor mij is het een grail geworden nadat ik hem had gekocht. Dit is een echte blijver. Hij is 41 mm maar draagt kleiner. Hij wordt ook vaak naast een Nautilus gelegd…
De ‘markt’ begint hem nu ook op te pikken. Ze zijn ook niet meer makkelijk voor list te krijgen…
Heerlijk! Ik vind ze allemaal lekker!
Speechless
Ik denk dat veel mensen nog op vakantie zijn… Of de liefde wordt niet gevoeld?
Denk het eerste
Die GS gmt is zo tof, zag op internet ook wel is een foto op een beads of rice band voorbij komen en pwoah, wat is dat ook tof.
Ben hem is gaan passen en was toen vooral overdonderd door de gmt met die blauwe wijzerplaat, wat was die prachtig!
Mooie aanvulling op elke collectie
Dit is de stand van zaken voor nu en voorlopig dus rust in de tent
Nu alleen nog op zoek naar een betaalbare Daytona (het liefst voor list) maar weet dat dit voorlopig een onmogelijk zaak is maar ja wonderen bestaan nog
toch???
Mooi hoor!
Welke van de twee Explorers draag je nu het meeste?
Voorlopig de linker deze is nieuw en heb ik pas 3 weken geleden mogen ontvangen
Lekker hoor
Vandaag de collectie weer compleet.
De groene SEIKO 5 Actus is na groot onderhoud weer als nieuw en loopt als een zonnetje, de gele EL-330 met hybride uurwerkje is een minder succesverhaal. Onderdelen zijn niet meer verkrijgbaar (of iig niet makkelijk) dus dat wordt mogelijk op zoek gaan naar een ander 3303 uurwerk…
Nu is er nog één vak beschikbaar, momenteel nog gevuld met originele bandjes en tools maar deze wordt binnenkort opgevuld met een heel leuk exemplaar…
Fijn drietal dit!
Dress dive chrono. Mijn combi zeker
Moest deze week naar de bank, dus van de gelegenheid gebruik gemaakt om eindelijk nog eens een groepsfoto te nemen. Was wel confronterend hoe groot de collectie geworden is. Bijgevolg zijn er een aantal stukken die weinig/geen polstijd krijgen. Ik had ooit een zelf opgelegde regel dat alles in 1 watch case moest passen, dit lukt al even niet meer…
Leonidas,
Cartier
Pelagos
Rolex DJ
Delft watch works
Gshock
En het past weer in een box van 6!
Sorry voor mn RLC advies maar denk veel stukken die ik in ieder geval niet veel zou dragen als je kan kiezen tussen Tudor Rolex Cartier.