Jouw collectie op één foto deel VII

Heb gelukkig een box van acht met een klein vakje voor bandjes (daar past de CWC nog net in). En casio’s telde ik al langer niet mee voor mijn verzameling omdat ik ook nog een regel heb “1 horloge per merk”.

Maar toch al bedankt voor de aanzet en je hebt gelijk. Ik draag nog steeds ontzettend vaak de Pelagos (heb ik ook al het langst van al), DJ, Drive en Gshock.

1 like

Een squale 1521 op mesh als beater, een lord matic day date ipv die gouden seiko en een GS gmt als speels stuk. Graag gedaan en succes.

1 like

Ik zie de link tussen deze mooie set horloges en de bank niet helemaal maar mooie set zo :+1:

Je hebt er maar 15 toch :wink:

Echt een paar heel mooie dingen. Die DWW is tof en de drive de Cartier is :fire::fire::fire::fire::fire:. En een Pelagos is altijd cool

1 like

Al aan het opruimen geslagen zie ik :slight_smile:

1 like

Op de GS gmt na… kan ik hier eigenlijk wel blij van worden :grimacing::crazy_face:

1 like

Zijn er toch 16 hoor… :sweat_smile:

Dat is RTC advies dan … :wink:
Maar je hebt helemaal gelijk, het is ofwel een van die toppers ofwel gewoon een Casio’tje. Dat tussensegment is heel leuk maar komt niet uit de kast.

Kleine update met de “skeleton” G-Shock erbij:

56 likes

Hier ook een kleine update met de Tudor BB58 925 als NA:

Het is een mooi gevuld doosje op deze manier,
Waarbij dit toch wel de favorieten zijn:

36 likes

Een beetje valsspelen omdat de Cartiers van mijn vrouw er ook bij zitten :grin:

38 likes

Leuke collecties hoor @Aus en @adresvansven

3 likes

Collectie van mij en de vrouw samen :slight_smile:

26 likes

Hele mooie collectie! :ok_hand:t2:

1 like

Hele fijne set! Wat knalt die Zenith zeg

2 likes

Goede smaak in banden ook. Leuke set

1 like

Dank je! Ja die Zenith is zo’n knaller, niet normaal :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Veul Datejusts :ok_hand:

Een blingbling worldtimer lijkt me wel wat voor vandaag. Helemaal met een klepje op het achterdeksel :wink:

11 likes

Dit is mooier dan de pp!!