Oops….verkeerde topic zie ik…
Dan zal ik jullie nog maar even lastigvallen met de vakantie collectie. Zomers en vintage met de UG en een heerlijke allrounder waarmee je prima kunt zwemmen, surfen, klimmen, kanoën, bbq’en met de Nomos.
Yep! Prachtige band en vooral ook in combinatie met het wit inderdaad. Is wel echt aan de prijs en hou er rekening mee dat suede wel relatief snel slijt…
Maar het is zo’n mooie combi dat ik meteen een nieuwe zou kopen als hij versleten is!
De Grote Onrust kwam toch weer om de hoek gluren. Ik merkte dat ik toch wel erg neigde naar compacte, licht sportieve dressers. Ik miste iets stoers, dat ik ook daadwerkelijk draag … Dat laatste dacht ik gevonden te hebben in de Seiko SPB143. Niet dus en dat ligt aan mij, want an sich is dat nog steeds een geweldig ding. Op vakantie ging alleen steevast de DJ om Lang verhaal kort: de Reverso is er toch uit, de Seiko mag/gaat er nog uit en eindelijk heb ik dan toch die Tudor BB58 gehaald, waar ik al zo lang omheen draai. Dit voelt zo veel logischer. Voorlopig kunnen we er weer tegen