Jouw collectie op één foto deel VII

Lekker hoor! Blauw is ook wel een toffe kleur.

1 like

Nou, vond 't toch best een gaaf horloge hoor, die Matic. :+1:

1 like

De puzzel is voorlopig klaar. :ok_hand:

69 likes

Leuke collage zo :+1:t2:

2 likes

Een plaatje van een platenplaatje :wink:

1 like

Tof gedaan @Petteflet :ok_hand:

1 like

Ik heb ook enkele saffiano en grained calf bandjes van Molequin en die blijven inderdaad een stuk langer mooi, maar die Mistral is toch echt wat meer richting grijs/blauw en mist voor mij dat zomerse vd Riviere (is overigens Nubuck en geen suède).

Gaaf gedaan zo zeg! :star_struck:
En prachtige collectie natuurlijk!

1 like

Hoi forumleden, even een gekke omweg om met @herman78 in contact te komen over een horloge, @herman78, zou je me een PB kunnen sturen zodat we in contact kunnen komen?

Lekker tooltastic :+1:

Na de komst van de Explorer I is dit waar ik 's ochtends uit mag kiezen. Best lekker. Vaak is de keuze gebaseerd op de activiteit. Rondje golfen > quartz beater. Klussen, of sleutelen aan de Land Rover > G-Shock. De natuur in > Stowa of HKF Etc.

62 likes

Toffe collectie zo, veel variatie en er zitten dikke knallers tussen! :+1:

1 like

Mooie collectie hoor. Lekkere Tag ook :ok_hand:t2:

2 likes

Zeker. Die heeft laatst een volledige servicebeurt gehad, uurwerk geserviced, nieuwe batterij, nieuwe pakkingen, nieuw saffier glaasje. Eighties classic die weer jaren mee kan.

Had ooit het plan om hem helemaal te vergulden. Maar dat heb ik een beetje los gelaten. De jubilee is ook niet al te best. Dus ik draag hem lekker zoals hij is

1 like

Tooltastic :clap: lekker hoor. Explorer blijft tof :ok_hand:

2 likes

Het blijft altijd wel ergens kriebelen. Er komt altijd wel weer een nieuwe wens langs. Maar voor nu, heel eventjes, mag dit het zijn. Van alle markten thuis.

63 likes

Mooi hoor, hoe bevalt de GS (tov bijvoorbeeld een sub), heb deze nog nooit in het echt gezien!

1 like

Echt boven verwachting. Nooit gedacht dat ik zo’n (op papier) groot horloge kon hebben. Maar de maat is gaaf en hij is heel comfortabel. Nadeel is de bezel, die wel keramisch lijkt, maar dat niet is en dus krasjes kan pakken. Maar ja, toolwatch…

2 likes

Wauw. Heerlijke set Tom!

1 like

Explorer, Speedmaster, Peter Blake…

Voeg een Sub no date toe, of een blauwe Seamaster en je hebt mijn droomcollextie :star_struck:

1 like