Prachtig. En een mooie aanvulling
Wat een collectie. Super cool
Schitterend! De witte ingenieur is een mooie aanvulling. Een beetje dressy, maar fris en nog sportief genoeg.
De kanariegele accenten van je Sbgn001 blijven mijn aandacht vragen… als je die ooit beugezien bent, geef gerust een seintje
Echt een geweldige verzameling!
Heel veel toppers erbij.
Heel gave set!
De Enicar en JLC vallen me het meeste op.
Ik weet het nog steeds niet, maar deze is wel beter inderdaad
Niet gek en weinig op aan te merken, maar doet het ook niet voor mij. Ik hou wel van simpel, maar deze is niet spannend genoeg oid? Misschien een beetje hetzelfde gevoel als de Sinn 556: niets op aan te merken maar het doet het gewoon niet voor me
De Santos (M, staal/wit) zou ik graag eens willen proberen, goede keus ik ben nog een hele erge GS noob, misschien moet ik me daar ook eens in gaan verdiepen
Dankje
Oris zeker niet, niets tegen Oris overigens maar ben niet zo van two-tone en niet zo van koper
Globemaster ga ik ook eens naar kijken
Dank, die MUT is inderdaad wel heel fijn
Ik heb er serieus over nagedacht, maar ik vind hem op de plaatjes niet zo mooi op staal
Heel mooi, maar te groot voor mij
Dank! Ik denk dat dat ook wel de twee (van mijn zes) die je het minst snel tegen komt hier/wat aparter zijn dan de andere vier.
Ik geef 'm voorlopig nog het nodige vogelzangzaad
Weer eens tijd voor een sub-collectie; de zakhorloges
Zijn net konijnen trouwens; als je even niet kijkt zijn het er weer meer
Zitten er overigens wel de nodige tussen die wel wat tlc kunnen gebruiken
Mooie knallers hoor
Heel gaaf! Leuke wijzerplaatvarianten ook bij de Tissots
Huh wat?
Tender loving care
Zit ook wel het nodige leeftijdverschil tussen; de oudste is van 1857, de nieuwste van 1953
Overigens zie je in de jaren 1930-1940 de bijzonderste wijzerplaten.
Die datejust is zo lekker!
Interessant! Over welke spreken we dan?
Dit is de oudste:
En dit de jongste:
Op de overzichtsfoto staan ze globaal van links naar rechts, van oud naar nieuw. Exemplaren met het cursieve logo zijn van begin jaren 30 en later.
Hebben ze daarna geen zakhorloges meer gemaakt?