Prachtig, de tijd dat ze nog uitpakten met “full ruby jewelled” op de kast
Die laatste zit al dicht bij de vintage polshorloges! Heel mooi
Prachtig, de tijd dat ze nog uitpakten met “full ruby jewelled” op de kast
Die laatste zit al dicht bij de vintage polshorloges! Heel mooi
Jawel, maar daarna vind ik ze niet zo interessant meer . Volgens mij zijn ze er nooit helemaal mee gestopt, ze hebben nog steeds vrij veel zakhorloges in de collectie.
fuuuuark die zwart/cappucinokleurige. Perfectie.
Die is nog in fraaie staat inderdaad. Hoop altijd nog een keer een polshorloge te vinden met dergelijke wijzerplaat, al vrees ik dat die dan onbetaalbaar zal zijn
Alleen is de beugel niet meer origineel, moet ik nog een vervanger voor zien te vinden.
Na de verkoop van de grijze Constellation aan @illewoare zit ik weer op 16 stuks.
8 merken, van 35mm tot 44mm, veel variatie.
Ik ben er nog niet uit wat de volgende aan- of verkopen moeten worden. Dacht er even aan de Chronomaster Sport te verkopen, maar die blijft.
Eén van de topcollecties hier w.m.b
Ik zou zo gauw ook niet weten wat hier bij of af zou mogen. Genieten!
Mega collectie!
Zelf geniet ik erg van een wit sporthorloge op stalen band, dus zoiets zou ik in deze collectie nog terug kunnen zien als toevoeging.
Topcollectie en mooie mix van modern en vintage. Misschien even zo laten en genieten van wat je hebt? (Is mijn doel).
Prachtig Remco! Zo’n Omega DSOTM zou ik ook wel eens willen proberen.
Als ik dan toch een suggestie zou mogen doen: misschien wat meer variatie aanbrengen in de bovenste rij met vintage dressers? Voor mij zitten de King Seiko’s en UGs in elkaars vaarwater. Er zijn zoveel mogelijkheden: wellicht vintage Omega of Longines in goud of staal?
Maar zo houden is ook helemaal prima natuurlijk .
Ik zou helemaal onrustig worden van zo veel horloges Maar wat een prachtige collectie!
Zitten veel mooie stukken tussen
Wat is dit toch een prachtige collectie!!
Echt geweldig!!
Nou nou. Wat een geweld.
En zoveel stuks vind je niet erg?
Stuk voor stuk schitterende horloges.
Congrats
Bij deze toch de hele collectie maar even op de foto.
Hoop er ooit nog een mooie duiker bij te kopen😊
Gaaf!! Mooie ariadne ook!!
Mooie set, helemaal overcompleet alleszins! Het is best dat je die Connie aan mij verkocht hebt, zo past alles nu mooi in het 4x4 rooster
Je hebt veel staal met gepolijste bezel en staal met (roterende) zwarte bezel, misschien kan je daar nog wat variatie in gooien. Een bronzen 40mm Zenith Pilot bv. Een GS Spring Drive blijf ik ook bijzonder vinden, heel accuraat en rustgevend.
Een paar eruit voor een unieker stuk van een onafhankelijke horlogemaker. Keuze genoeg, als je geduld hebt
Of gewoon dit!
Moest je ooit die blauwe KS kwijt willen trouwens…
Dank je! Ik vind dat op foto’s altijd heel gaaf, maar op mijn pols (en bleke huid) ontbreekt altijd de klik. Waarschijnlijk mis ik wat contrast dan.
Dank je! Dat doe ik zeker.
Ik vind de UG’s en KS’en onderscheidend genoeg, maar een vintage aanvulling zou zeker nog kunnen. Tissot, Longines, Omega, er is zoveel tofs.
En @Svennos. Nee gelukkig niet .
Een groot deel ligt altijd in een externe kluis.
Dus de keuzestress valt altijd goed mee ‘s ochtends.
Knappe gevarieerde collectie
Ja dat is inderdaad nu ook het plan.
Alhoewel er altijd weer nieuwe opties opduiken.
Een paar voorbeelden…
Top collectie. Delen door 3 en dan is het nog steeds mooi. In een woord: indrukwekkend
De JLC evenals de Spirit Zulu Time zijn pracht suggesties