Onwijs mooie collectie
Jij had toch ook nog een witte Japanse Proplof?
Klopt, vorige week verkocht aan een Fin. 1 proplof is voldoende al heb ik wel flink lopen twijfelen…
Oeh, die witte was wel erg mooi
Hij bevalt super maar hij is te vinden in het blauwe gedeelte fijne band, erg prettige maat en draagt daardoor heel comfortabel. Helaas niet voor mij
Ha dat meen je! Succes met de verkoop
Heel cool. Ik heb vooral een zwak voor die Accutron met doorzichtige wijzerplaat. Heerlijk!
Even tussentijdse update met een nieuwkomer
De stalen “rakkers” op een rijtje …
Ditmaal inclusief de nieuwe FC Highlife
Bevalt erg goed en veel value for money met COSC afgeregeld uurwerk
De Omega Master Co-Axial net terug van de SPA in Zwitserland
ZGAN en weer twee jaar garantie
Cartier Santos is de huidige favouriet
Zeer comfortabel en passend voor elke gelegenheid
Door de DLC bezel geen last van krasjes
Ik wil niet je gevoel van tevredenheid verpesten, maar ik zie toch nog duidelijk plek voor een chrono…
Zo we ruilen de Tudor FXD in voor een andere ultieme beater. FXD zal deze week wel weg zijn dus een update.
Reden: De Santos en Speedy vind ik zo een fijn setje en draag ik heel veel. De Tudor is echt een toolwatch en voor mij wat te duur daarvoor. Waarschijnlijk ging ik hem alleen dragen tijdens vakanties.
Komt wel nog wat bij, want hou van een dress, dive, chrono en eventueel een ultieme beater combi. Wat zien we wel Misschien ook even helemaal niks aangezien het zwem seizoen er bijna op zit
Moet het willen beaten dus moet een stuk goedkoper zijn dan de FXD zodat ik dat onbezorgde gevoel heb.
Lijstje so far
- Oris Aquis op rubber
- Oris 65
- longines Legend Diver
- Seiko SPB143
- Seiko spb317
Mocht je van de EZM 3 af willen, laat het me weten!
Heb jij foto collecties per categorie super mooi allemaal. Aangezien jij zoveel verscheidenheid hebt… Ik ben aan het sparen voor een betaalbare Breitling, nog adviezen qua model?
Moet jij er niet gewoon een Squale bij hebben, als betaalbare duiker?
In theorie een logische gedachtegang. Bij mij werkt het alleen niet. Neem de G-Shock en de SPB. Beide gehad met alle goede bedoelingen, maar ik pak ze dus gewoon niet. De BB58 is te mooi om af te raggen, voor zover je dat zou willen. Maar wel eentje die ik lekker ga dragen, net als al het andere. En daar gaat het toch om
Al een kandidaat?
Dat herken ik. Mijn duidelijk goedkopere horloges komen ook nooit aan bod en liggen er eigenlijk voor Jan Doedel bij. CasiOak en Snoopy Timex. Zelfs mijn Junghans Max Bill komt niet aan de beurt.
(Bieden mag)
Mmm, dat herken ik wel … Beetje hetzelfde met mijn FXD vakantiehorloge, maar als die weg is valt er niet weer heel snel aan te komen …
Wat verstaat men hier eigenlijk onder? Ik persoonlijk zie dit als een alleskunner waar een krasje op mag komen. Maar dat is het dan wel zo een beetje. Als ik de uitbouw ga slopen doe ik gewoon geen horloge om. Met andere woorden, een duurder beater horloge is geen issue.