Een van de mooiste sportieve kwartetten van het forum.
Niet te snel dingen wegdoen
Prachtig kwartet
Die zenith is echt zo nice.
Daar heb je wel een punt. Ik probeer de set terug te brengen naar 2 of 3 … Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan Met elk stuk heb ik wel een klik wat het lastig maakt … Ze hoeven trouwens niet weg, maar meer voor me gevoel van rust.
Ik snap het wel. Alleen of dat meer rust brengt?
Echt een heerlijke viertal! Mooie aanwinst de Explorer. Blijf het een van de leukste moderne Rolexen vinden.
Rust…. Wat is dat. Lukt toch nooit😂
Very nice, gefeliciteerd!
Vind hem ook echt heel vet. Ik ben laatst een snowflake gaan passen, maar het titanium staat me toch wat tegen. Die 62gs kast vind ik dan weer zo gaaf, dus heel misschien ooit de blauwe automaat, maar die heeft dus geen spring drive. Ik snap je keuzestress…
De 62gs kast van jouw sbga415 bedoel ik dan.
Snap ik! Die is ook heel mooi, enige wat ik spijtig vind is dat de brush / polish omgekeerd is bij de stalen variant. Op de lugs is het gepolijst en tussen de lugs geborsteld, bij de titanium is dat net andersom (en mijns inziens mooier). Maar het high beat uurwerk mag er zeker ook wel zijn
Echt he
Prachtige line up!
Nou je gelooft het of niet, na wat omzwervingen en gedoe met DHL is de transactie geannuleerd. Ik ben nu weer in het bezit van een mooie witte Japanse ProPlof… misschien moet ik hem gewoon houden🫣
Fantastisch mooi!!
Als het niet hoeft zou ik niks wegdoen, wat moet je met cash geld en een inflatie van 13%…ik zeg kopenkopenkopen
Goed nieuws, of niet?
Plaats eens een mooie foto want kon mij herinneren dat ie er wel lekker uit zag😎
Ja wel goed nieuws hoor, Ik ben al blij dat hij weer terug is. Hij heeft een tijd bij DHL gelegen en was ook nog even kwijt. Het is nog best een opgave om een horloge met een waarde van meer dan € 5000 volledig verzekerd te verzenden naar het buitenland… Ik denk dat ik hem ga houden of alleen binnen Nederland ga aanbieden…
Toch ben je deze denk ik sneller kwijt in de wat warmere landen.
Dit ding schreeuwt er om om gedragen te worden op het strand met een cocktailtje
Een leuker viertal dan de vorige keer
Ben je niet van zenith en tudor?
Meer van Breitling en rolex?
Met Tudor heb ik niks, Rolex is uiteraard de real deal en leuker.
Breitling heeft een aantal leuke maar ook veel mindere modellen. Maar zon vintage chrono is natuurlijk altijd leuk.