Omdat de kids spoken ook #2 van de verzameling:
Worden van wijsheid….
Jammer dat hij vertrekt
Leuke gevarieerde collectie heb je toch. Die Nomos ClubxAce blijft top, helaas op mijn pols net niet.
Prachtige verzameling!
Misschien is het al gezegd, maar ik was even afwezig en loop dus achter met lezen:
Nog een paar weken geleden had je een spring drive te veel en nu al één te weinig… ik verwacht dat je niet lang zonder spring drive zal zitten.
Het gaat inderdaad wat weg en weer hier
Grand Seiko is een merk die me als geen ander keuzestress bezorgt. Maar je hebt helemaal gelijk… de blauwe quartz is alweer vertrokken en ik heb terug een Spring Drive
Ik heb niet vaak sellers remorse, maar toen deze in de aanbieding kwam bij Van Hell, moest ik hem terug hebben. Nu laat ik hem niet meer gaan, maar hij gaat vermoedelijk wel op leer in de winter. De band is hetgeen hem de vorige keer deed vertrekken, maar ik kan er wel mee leven bij nader inzien
Scherp als een Hattori Hanzo
Super die California dial!!
Heb het momenteel eigenlijk wel naar wens (maar voor hoe lang…?

Wat wijzigingen in de main set. DJ41 en Speedy eruit en een nieuwe Explorer II erin. Ik sluit niet uit dat er nog meer verdwijnt. Heerlijk er weer mee bezig te zijn
(Nu ik de set zo bekijk geeft de Zenith net een beetje iets extra’s, wellicht moet ik die uit het blauw halen en de Polaris en/of Fxd verpatsen … )
Mooi kwartet Sven
Mooie set, en dat schrijf ik eigenlijk na iedere flipperactie weer. De volgende set zal ook weer mooi zijn
Super weer
Goed setje hoor
Voortvarendheid kan je niet worden ontzegd. Dit is ook weer een erg prettig plaatje
Als ik hem had gehad zou ik hem niet weg doen. Prachtige Zenith!
Arigato!
Verrassend mooie aanwinst! Past perfect in het straatje