Scherp als een Hattori Hanzo 
Super die California dial!!
Heb het momenteel eigenlijk wel naar wens (maar voor hoe lang…?
). Ga me nu wat meer richten op kwalitatief goede bandjes, daar eens wat mee spelen…
Wat wijzigingen in de main set. DJ41 en Speedy eruit en een nieuwe Explorer II erin. Ik sluit niet uit dat er nog meer verdwijnt. Heerlijk er weer mee bezig te zijn

(Nu ik de set zo bekijk geeft de Zenith net een beetje iets extra’s, wellicht moet ik die uit het blauw halen en de Polaris en/of Fxd verpatsen …
)
Mooi kwartet Sven 
Mooie set, en dat schrijf ik eigenlijk na iedere flipperactie weer. De volgende set zal ook weer mooi zijn 
Super weer 

Goed setje hoor 
Voortvarendheid kan je niet worden ontzegd. Dit is ook weer een erg prettig plaatje 
Als ik hem had gehad zou ik hem niet weg doen. Prachtige Zenith!
Arigato! 
Verrassend mooie aanwinst! Past perfect in het straatje 

Een van de mooiste sportieve kwartetten van het forum.
Niet te snel dingen wegdoen 
Prachtig kwartet 
Die zenith is echt zo nice.
Daar heb je wel een punt. Ik probeer de set terug te brengen naar 2 of 3 … Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan
Met elk stuk heb ik wel een klik wat het lastig maakt … Ze hoeven trouwens niet weg, maar meer voor me gevoel van rust.
Ik snap het wel. Alleen of dat meer rust brengt?
Echt een heerlijke viertal! Mooie aanwinst de Explorer. Blijf het een van de leukste moderne Rolexen vinden.
Rust…. Wat is dat. Lukt toch nooit😂
Very nice, gefeliciteerd!
Vind hem ook echt heel vet. Ik ben laatst een snowflake gaan passen, maar het titanium staat me toch wat tegen. Die 62gs kast vind ik dan weer zo gaaf, dus heel misschien ooit de blauwe automaat, maar die heeft dus geen spring drive. Ik snap je keuzestress…