Die is al weer bij een nieuwe HFer schat ik in
Maar iets kleurrijks is tijdens de zomerperiode altijd leuk, daarna blijft ie vooral in de kist merk ik…
Die is al weer bij een nieuwe HFer schat ik in
Maar iets kleurrijks is tijdens de zomerperiode altijd leuk, daarna blijft ie vooral in de kist merk ik…
Super set. Mooi gevarieerd. In kleuren, merken en waarde. Echt tof
Misschien eens een foto maken in woonkamer ipv in de donkere wijnkelder
Ik vind die FC echt heel mooi
Als je over het vooroordeel heenstapt dat kleeft aan FC is dat gewoon ook zo
Daarentegen zorgt dit ook voor hele scherpe prijzen voor manufactuur based horloges
Een manufactuur flynack voor 1.750 zgan met klassieke uitstraling, wat wil je nog meer
~39mm en niet te dik?
Ontzettend veel value for money. Ik snap eigenlijk niet waarom het niet bekender en populairder is onder de horloge liefhebbers.
Dikte blijft een uitdaging met flyback module, hoewel Zenith het wel lukt.
Niet meer in de collectie helaas maar ook een prachtige chrono flyback
Ik loop een klein beetje vooruit op de zaken maar aangezien foto collages leuk zijn doe ik het gewoon.
Update:
De VC is zo goed als verkocht binnen het forum. Droeg m te weinig en dat is zonde. Komend weekend afleveren bij de nieuwe eigenaar.
De Furlan Marri Blu is ook verkocht binnen het forum.
Op de schopstoel:
De Explorer 1, de keramische Defy, de zwarte DJ en de Tri color El Primero. dit is geen verkoop topic maar stuur gerust een DM
Wat er voor in de plaats komt? Geen idee. Op het moment geen wensen.
Deze FC is wat duurder, maar ook een prachtig ontwerp m.i., vooral de mechanische techniek boeit mij.
Echt heel erg mooi! Ik geloof wel dat je horlogecollectie kleurrijker is dan je pullovercollectie
List van de flyback is ook euro 3.895
Dat hoef je echter niet te betalen
Is ook nog steeds FC’s grootste uitdaging
Er blijft bij jou gelukkig nog genoeg moois over. Wel eens aan de Blancpain Air Command chrono gedacht?
Haha, ik ben schijnbaar nogal een grijze muis
Te groot. Een Blancpain Fifty Fathoms Barakuda zou wel een schitterende optie zijn
Ik geef je gelijk. Als je eenmaal een succesformule te pakken hebt is er eigenlijk weinig reden om er vanaf te stappen. Alweer een voordeel van man zijn: er wordt bar weinig van je verwacht op modegebied.
De tijd die je 's ochtends bespaart op het kiezen van een trui kun je dan weer mooi aan het kiezen en op tijd zetten van een horloge verprutsen.
Maar hier op de foto’s zie ik wel stalen indexen waarin de lume is gelegd. Van de renders op hun website lijkt het een opgelegde plot lume… In het filmpje zijn het weer witte omranding en, waar de lume in ligt… Thanks hiervoor, al zou ik het liefst de stalen indexen met lume hebben en welke het nu wordt is onduidelijk… De plaat is wel fantastisch!
Absoluut, daar hoop ik ook op!! Dinsdag binnen, ik laat het gelijk weten haha!
Ja, het is echt iets leuks!! Ben echt benieuwd
Ben echt benieuwd
Geweldig!
Oef. Zo’n geweldige collectie! Maar soms moet je de boel wat opschudden. Maar de Zeniths eruit….oef.