Prachtig
List van mijn FC Perpetual was toen ik hem kocht een jaar of 5 geleden ruim 8.4 K.; ik heb hem gelukkig wat goedkoper kunnen bemachtigen. Momenteel doet deze serie list 8.7 K. en hoger, maar mijn uitvoering met “klassieke” wijzerplaat wordt niet meer geleverd. Het binnenwerk (FC-775 Manufacture= FC700 met extra uitbreidingen ) wordt in de andere (met “moderne” wijzerplaten) modellen nog steeds toegepast.
Zie bijgaande link: https://frederiqueconstant.com/products/slimline-perpetual-calendar-fc-775v4s4
Prachtige verzameling. Goeie collage ook.
Heerlijk! Lekker opruimen en de oorlogskas vullen voor wat er op je pad komt. Benieuwd naar de toekomst!
Die darkside Omega:star_struck:
Heerlijke collectie!
Lekker toch een beetje uitdunnen en dan zie je wel
Dat is mijn punt. FC wordt op 40%+ korting aangeboden in elke prijssegment dat FC heeft
Alleen een voordeel wat mij betreft omdat je fantastische complicaties (zoals perpetual calender) tegen heel scherpe prijs kunt verkrijgen. Je moet dan wel over de “Patek-copy/hommage” commentaren kunnen stappen cq deze kunnen negeren.
ik zou deze perpetual ook wel kunnen waarderen voor Euro 4.000/4.500 maar ben nog niet toe aan rose gouden horloges en heb ook nog wat mentale weerstand tegen “gold plated”
Enige verbazing over het ontbreken van een Meistersinger kan ik niet ontkennen
Lelkere collectie en coole speedies
En een geslaagde.
Wist niet eens dat je de gmt nog had. Gaat er een uit voor de 39mm pelagos?
Blijft zoals het is nog 3 lege vakken en ik ben 66% procent zeker wat daar moet in komen.
Nog een Omega en 2 Grand Seiko???
Mooie collectie zo ver!
Merkvoorkeuren zijn duidelijk, maar ook begrijpelijk. Je hebt veel prachtige horloges die je niet in veel andere collecties voorbij ziet komen. Gezien je HF naam ontbreekt Meistersinger inderdaad
Wat ga je nog toevoegen, een dress watch, een chronograaf, een flieger of een field watch? Ik ben benieuwd
Ik ben meer van de duikers dus die zullen ook de andere plekken opvullen. Dress en field is mooi maar niet om in mijn collectie te hebben.
Prachtige collectie
Mooiee combi van AT en Globemaster