Jouw collectie op één foto deel VII

Even een update van de huidige collectie.

Er zit een nieuwe aanwinst in het vat, eentje waar ik al lang naar uitkijk.
Helaas zal ik daar wat ruimte voor moeten maken, maar ik kan niet kiezen welke horloges het veld mogen ruimen. Het voelt een beetje alsof je tussen je kinderen moet kiezen… :sweat_smile:

57 likes

Geweldige set!

Die Lange is echt geniaal :ok_hand:
Erg toffe UG ook.

Ben benieuwd wat eraan komt! Hele toffe set maar die Rado en UG vallen voor mij wat uit de toon…

1 like

Stukken verkopen die niet relatief weinig opleveren, is het dikwijls ook niet echt waard. Enige optie die ik zie is misschien een keuze maken tussen je sub en je explorer?

Succes ermee alleszins! Het is een prachtige collectie alleszins, heel compleet :+1:

1 like

:joy::rofl::joy::rofl::hugs:

Oh dat is een makkie! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Thanks! Ik ben er ook erg content mee.

Thanks. De UG blijft een super leuk horloge en doet mijns inziens niet onder voor modellen in een hoger segment.

Is ie ook! Zo clean en zo mooi. Het is wel een kandidaat om te vertrekken.

De Rado zit al 25 jaar in de collectie en gaat er nooit meer uit. De UG is persoonlijk een van mijn favorieten uit de set, ik vind het juist heel goed passen in het geheel.

Die keuze speelt inderdaad door m’n hoofd.

Thanks!!

4 likes

Service beurtje 5 duikers uit de ton.

7 likes

Die A. Lange & Sohne is erg mooi zeg, met een donkerblauwe strap als ik dat goed zie? :star_struck:

Buy the dip!

1 like

Dat is het idee ja :innocent:

OF Daytona?

Geweldige collectie :clap:t2:

Niks meer aan doen. Maar wat strepen is wel leuk als het toch moet :crazy_face:

P.S. Die UG is wel erg leuk :thinking: misschien wil ik die wel gaan zoeken als de “dress” piece

5 likes

Ja! De gele. Die zal je goed staan! Hup Lange en explorer en/of sub er uit.

1 like

Het strepen in een collectie en het gebruik van het woord ‘piece’ brengt nare herinneringen naar boven…:wink:.

11 likes

23 likes

Al mn horloges verkocht om de ranger te bekostigen. De SKX kon ik alleen echt niet laten gaan en de F91W levert bijna niks op, dus hier de huidige collectie!

51 likes

Eigenlijk een perfect trio! Die skx kan je nog op een nato of jubilee zetten en de Ranger past voor elke gelegenheid. Geniet van je nieuwe Tudor :+1:

1 like

Maar wat is die tof he, die Ranger . Multi inzetbare field-watch. Deze kan bij iedere gelegenheid gedragen worden :+1:Heb er zelf ook nog geen moment spijt van .

En het is ook nog eens een heerlijke bandensl@t :wink:

6 likes