Jouw collectie op één foto deel VII

Hele toffe set. Ook de Nivada past er mooi bij.
Zou niets wegdoen, alleen die plastic Omega. Al doet dat natuurlijk niet zoveel voor de horloge pot ;).

2 likes

De Patek, Zenith, Lange, Explorer of Sub allemaal eruit om ruimte te maken voor een nieuwe Lange. Ik vond je suggestie voor een Zeitwerk tot nu toe de beste. One to rule them all!!

Of jezelf op de lijst laten zetten voor een 5205R-011, hou je nog geld over ook. Wel een beetje een modieus kleurtje met de groene wijzerplaat, maar dat hoeft geen probleem te zijn. Een tijdje dragen en dan weer door naar de volgende.

Meer bescheiden optie is om de Patek te behouden en de ander eerder genoemde horloges eruit te doen en te upgraden voor een Saxonia Moonphase. Veilige keuze zou dit zijn.

1 like

Oké nummer 3 van de 4-piece komt net binnen wandelen en is echt lekker! M’n eerste Aventurine dial horloge en dat is me toch leuk!! Disco fever en zit continu te spelen met de pols en glimlachen!!

20 likes

Mooi hoor Cihan! :+1:

1 like

RADO JUBILEE !!! ; mijn favoriet.

Dat inkrimpen gaat echt goed :sweat_smile: :wink:

81 likes

Nondeju! :star_struck: :ok_hand:

1 like

14 mooie keuzes. Gaaf. Iedere ochtend keuzestress zeker? :rofl:

1 like

:+1:t3:

3 likes

Zoiets :wink:

1 like

Ik ben inmiddels volledig ontrolexed. Dit is nu het volledig stalen deel van de collectie:

50 likes

Wow, hele fijne verzameling!

1 like

Wow! Een hoop moois!

1 like

Dat zwart vakje is het “inkrimpen”?
Nice!

3 likes

image

2 likes

Ik heb ook geen Rolex meer maar dat vind ik toch niet helemaal prettig merk ik 🥹

5 likes

Ja denk het. Heb mijn Datejust verkocht. Ben in een zoektocht naar vintage maar tegelijkertijd zijn we ook op klushuizenjacht en zou het zomaar zo kunnen zijn dat de hobby even op een lager pitje komt te staan. Er staan biedingen uit dus we zien wel.

3 likes

Ach. Dat is een veel Leukere besteding voor lange termijn. Herkenbaar.

Hier ook aan het minderen voor wat leuke dingen in huis.

Horloges kan altijd nog.

Eentje is genoeg :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

2 likes

Ik hou er evengoed genoeg over in eerste instantie, maar een vintage Rolex van 20+ gaat hem dan even niet worden. Datzelfde geldt overigens voor een Czapek.

Ga zo nog wel kijken bij een Speedmaster en morgen komt mijn nieuwe Santos dus nog ruim voldoende horloges maar die verrekte kroon hè?! Blijft toch mijn favoriet.

1 like