Kan snel gaan en is ook prima toch, er zijn genoeg andere dingen
Heb het zelf ook jaren met een 4 piece collectie gered, daarvoor en nu ook weer tenminste 12 stuks…het gaat in golven zoals met alles in het leven…
Het deel van de collectie dat daadwerkelijk zo nu en dan gedragen wordt:
Het deel van de collectie dat als ‘one piece’ uitstekend werkte maar inmiddels in mijn ogen niet zoveel meer doet wat de rest niet beter kan, maar desondanks uit sentimentele overwegingen mag blijven en hopelijk ooit weer een periode bereikt waarin ik er niet zo op uitgekeken ben:
Wat maken ze toch coole dingen!
Leuke collectie en een mooie Nomos!
Oh dat is het ook hoor. Lig er verder niet wakker van en nog genoeg moois in de collectie
Wat mag er nog meer vertrekken @Rolopalooza?
Iedereen hier wil natuurlijk de snoepwinkel verkennen
haha, de Defy skeleton staat bovenaan de lijst. Maar, niets moet.
Je hebt een mooie en gevarieerde set, ik zou er zelf kijkend naar de kosten die eraan komen op het moment niet veel aan doen.
Mogelijk alleen kijken of je bij een Rolex AD op de lijst komt als je echt een Rolex wil. Vraag is natuurlijk of JIJ hem niet voor jezelf wil en of je de komst van de kleine in die zin niet gebruikt als excuus
Ja het klinkt inderdaad als een slecht excuus om weer eens een nieuw horloge aan te schaffen. Maar ergens hoop ik dat, als ik een horloge koop voor een speciale gebeurtenis, dat ik het horloge langer in mijn bezit zou houden.
Denk ook kritisch na over het “offer” dat het kost. De Santos en BB eruit, dat zijn echt twee hele gave horloges m.i. En je houdt 2 maal Rolex en een MLC over… Ik vind zelf dat de overlap toeneemt, maar dat hangt ook af van het type liefhebber dat je bent. Sommigen willen juist minder varieteit en hebben een collectie in wat meer één en dezelfde stijl.
Mooi! Die Nomos .
Dit wil je misschien niet horen. Maar ik weet serieus niet wat ik aan deze collectie zou veranderen. De DJ is uit je geboortejaar. Duh! De Cartier en BB58 zijn gewoon prima en de ML krijg je niet dusdanig veel voor terug dat je er nog iets anders leuks voor terugkoopt dat ook nog 'ns echt wat toevoegt. Dus concentreer je gewoon op de echt belangrijke dingen: je kind en je huis. Nou ja, zo sta ik erin. En gefeliciteerd, met je aanstaand vaderschap, man!
In elk geval die GS halen!! Maar dat roep ik alleen omdat ik die graag wil maar helaas ver… ver… buiten mijn budget valt…
Waarom in God’s naam?
Oef, jij bent vast van boven de rivieren.
Herken ik wel wat je zegt.
Wow,
Als hier iets nieuws binnen komt laat ik alles vallen waar ik mee bezig ben om het pakketje open te maken
Maar ben dan ook van ver onder de rivieren en denk elke dag kan je laatste zijn dus alles eruit halen wat erin zit. Lekker Drinken, eten en leven. He @tompj
Dat is idd ook wel mijn beeld van mensen uit Brabant en Limburg.
Wat mij betreft wel, maar eenieder moet het vooral doen zoals hij wil. Ik ben zelf niet erg calvinistisch van aard.