Jouw collectie op één foto deel VII

No offence hoor Meistersinger. Waar jij je goed bij voelt.:+1:t2:

Jeetje, neem het niet te zwaar alsjeblieft.

Natuurlijk moeten er dingen gaan als er nieuwe komen. Maar om ze te kopen en dan weg te leggen om het verlangen ernaar te vergroten, is weer wat anders. Maar if it floats your boat, vooral doen.

2 likes

Heb jij vroeger bij the police gespeeld?

1 like

eens

1 like

en ben van onder de rivieren :crazy_face:

1 like

en mijn collectie wil ik jullie niet onthouden…
Ben een half jaartje aan het sparen en een beetje ‘los’ gegaan op oa marktplaats…
Heb niet het budget zoals de meeste hier maar geniet van de ‘koopjes’ die ik binnenhaal…
Ben benieuwd naar jullie mening…

12 likes

Op deze foto is het een beetje zoals mn vrouw naar horloges kijkt: allemaal rond en soms een ander kleurtje :slight_smile:

7 likes

:joy:

Mijn mooiste 6, professionele foto’s:

59 likes

Van alles wat. Duidelijk gebrek aan box-capaciteit. We zien door de bomen het bos niet meer. Horloges zonder armbanden/bracelet noem ik mank-lopers. :rofl:
Als je ze aankleedt met leer of staal zijn ze een lust voor de ogen. :+1:

Dit is een horlogeforum hoor :grin:

1 like

Zijn tegenwoordig horloges lust objecten? :rofl:
Ik kan wel uren naar kijken maar wordt er niet gei… van. :frog:

2 likes

Wauw. Ik hoop dat ik niet zo doorsla. :joy: :rofl: Ben al twee zat.

Een voor een prachtstukken zeg!

1 like

De GS kan ik uit eigen ervaring alleen maar aanbevelen :heart_eyes:

Ik zou zelf kijken naar de zwarte Omega Seamaster Sedna goud, die vind ik stukken mooier dan onderstaande 2 Omega’s, maar dat is smaak afhankelijk.

Ps. Blijf hopen dat Omega net zo slim wordt als Tudor door alles in 39mm uit te brengen, zie hem ook liever in die maat!!! :drooling_face:(tevens jammer dat de Burgundy variant dan uitgerekend door Tudor weer niet in 39mm is uitgebracht :sob:)

1 like

Het is niet eens zo heel lang geleden dat ik hier iets plaatste maar ja, er heeft een wissel plaats gevonden, dus ik ben honor bound hier een nieuwe collectie foto te plaatsen.

36 likes

Mooie collectie Taabje!

1 like

beter kijken… als je de aanschafprijzen weet zijn ze nig mooier :upside_down_face:

1 like

Net begonnen he, moet de tijd nog nemen om alles te ordenen en zo… manklopers :joy:

1 like

tsja… wat mensen voor o zo weinig al niet weg doen… en ik kan het dan niet laten haha…

2 likes