Niet de hele collectie, maar dit is wat nu gedragen wordt. Heel blij met deze variatie qua kleur en look & feel. Kan nu variëren op basis van kledingstijl, dress code, bezigheden en hoe mijn pet staat
Lijk wat rust te hebben gevonden. Vier van de vijf zijn immers dit jaar aangeschaft. Content mee.
Ik mis wat kleur eerlijk gezegd
Komt mede door de slechte kwaliteit van de foto en de fotograaf. Twee zwarte dials, waarvan één met witte subdials, een taupe dial, een groene -en een witte dial. Dus volgens mij valt het mee. Zou in de toekomst nog wel wat kleur willen toevoegen, lees: groene bezel van de Longines Spirit zulu time, S&G en rootbeer van de Tudor GMT, en ik mis inderdaad nog een blauwe wijzerplaat. Maar wat ik momenteel mooi vind is (nog) te kostbaar, o.a JLC, IWC en Longines. De tijd zal het leren
die is mooi he
Ja echt mooi
TagEdTrustlevel-3, maar mijn zoon heeft al een TH WK1113, dus met blauwe wijzerplaat en mijn vrouw een TH Aquaracer met een diepe blauwe dial, zoals door jou voorgesteld. Mijn voorkeur bij TH zou de Carrera calibre 16 zijn en bij Squale de nieuwe Sub 39 GMT met blauwe wijzerplaat
Die vind ik prachtig . Ook mooi vind ik de nieuwe JLC Polaris met groene wijzerplaat. Voorlopig maar even op mijn handen zitten en sparen voor al die prachtige suggesties
Ja hè, wordt eigenlijk best 'n goeie deal! en nog steeds mooi!
Oh ja, die staat bij mij ook op de wishlist!
Er is wel een groot probleem; er is zoveel moois!
Mooi hoor!
Mooi kwartet!
Mooie set dit!
Mooie set en een mooie collage