Jouw collectie op één foto deel VII

Nieuw plaatje met de laatste NA centraal, Nomos Orion eruit. Oja, het fameuze lelijke eendje is tussentijds ook erbij gekomen

54 likes

Beetje gmt heavy maar fan van het model :grimacing:

66 likes

7 om 1. Mooie balans! Als het jou maar gelukkig maakt? Indrukwekkend vind ik jou collectie wel :heart_eyes:

1 like

Tis maar n grapje, blij met mn 3 stuks

1 like

3 om 1, wat een armoede :rofl:

2 likes

Hele fijne collectie :heart_eyes:

1 like

Wat een collectie!

Vooral die gmt’s!!!

1 like

Die MUT mis ik nog wel eens. Mooie stukken :+1:t2::+1:t2:

1 like

Die Moser is wel lekker eigenwijs zo zeg :star_struck:

1 like

De vorige aflevering van de Mannen van de tijd podcast ging over “collectie stress” en collectie strategieën.

Ik ben er nooit bewust mee bezig geweest maar ben er wel achter gekomen dat mijn -onbewuste- strategie een golfbeweging is tussen divergeren/convergeren.

Dus eerst verbreding opzoeken met meerdere horloges om vervolgens een aantal stukken te verkopen voor één klapper. Vervolgens weer “kleinere” horloges aankopen om vervolgens… Jullie snappen het principe wel denk ik.

Ik zit nu in “convergeren” fase, waarin ik weer wat aan het indikken ben.
De Saxonia en Nivada hebben het nest verlaten en ik ben in verwachting van iets nieuws.

Daarnaast heb ik een ander hersenspinsel dat de boel kan gaan opschudden.

Zo houden we elkaar bezig he…

50 likes

Heel juist!

Hier moet ik het deze week mee doen :wink:

28 likes

🫃

Mooie set!

4 likes

:scream::grimacing:

1 like

Heel wat wisselingen gehad dit jaar, maar dit is de collectie. :smiley: Misschien gaat er nog wel één van de Citizen of Seiko weg.

38 likes

Geen straf :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Heerlijke collectie :heart_eyes:. En wat eraan komt past er goed tussen :+1:t2:

1 like

Ook hier even tijd voor een update. Veeeel veranderd in de collectie de laatste maanden.
Kleiner maar fijner. Wel heb ik onrust. Voor mijn gevoel heb ik te veel duiker materiaal.
Ook over het aantal horloges heb ik twijfels.

Momenteel staan de Oris en Tuna te koop. Zou graag iets meer dress horloges willen.

Suggesties zijn welkom.

30 likes

Wat ben je dan van plan, het hele budget van de Oris en de Tuna besteden aan een mooie Omega of bijvoorbeeld Longines dress watch?

1 like

Ja - in die richting ben ik aan het kijken. Maar een mooie worldtimer van bijv Farer of Nomos zijn ook opties. Daarnaast heb ik laatst een GS sport quartz gezien die me ook wel aantrok. Zoals ik al zei - onrust. Misschien moet ik even een pauze nemen…

2 likes