Ik zou de omcirkelde horloges houden en rustig nadenken over 1 of 2 andere stukken. Meer rust is fijn
Dit zijn inderdaad de horloges die nu zeker niet weg gaan. Met daarbij de Seiko Sportura (rechts onder). Dit is mijn eerste echte horloge die ik van mijn ouders cadeau heb gekregen 15 jaar geleden. De Omega is momenteel ook nog een twijfelgeval.
Afzien zeg. Sterkte gewenst
Dank Toni. Net doosje wijn gehaald. Ga zo beginnen! Fijne zondag.
Ik vind het een prachtig duo
Maar 3 is meer een collectie
Niet slecht ik hou het bij een bak koude duvel
Ja, dit is wel heel armoedig. Daar moet natuurlijk 'n duiker bij!
O.k., ik ga nog een keer hetzelfde advies geven: een duiker erbij!
Oh, en als je toch bezig bent, een chrono erbij en dan is het helemaal af!
Verder leuke collectie!
Is die TT DJ41 er uit? Jij kon hem goed hebben
Wel een heel fijn duo. Duikertje erbij en klaar.
Maarja toch nooit klaar
Wrijf het er maar even in. Heb alles verkocht behalve deze twee. Mijn MX5 dient zich aan in de vorm van een nieuwe woning en hoewel het één het ander niet persee hoeft uit te sluiten gaan we balls-deep is het plan voor een mooie nieuwe stek
Helaas, ik hou echt niet van duik-horloges. Ook chronometers met al die wijzertjes spreken me niet aan. Zo zie je maar, ieder zijn ding.
Ik begrijp dat 't nu misschien wat patronizing klinkt. Maar je bent net een maandje lid. Als je hier nog een tijdje actief blijf rondhangen, dan wil je straks een duiker, een chrono, een GMT en een moon phase horloge. Just you wait and see!
Dit verhaal had ik kort geleden niet heel erg geloofd, maar vind ik nu een angstaanjagend nauwkeurige omschrijving van mijn ziekteverloop.
Die groene Omega
Mis je de dresser niet?
Van de andere kant met jouw dagelijks werk mis je die toch niet.