Jouw collectie op één foto deel VII

Leuk. Wel allemaal Seiko inderdaad, maar niks hetzelfde. :+1:

1 like

Die gouden chrono is gaaf hé

1 like

Na erbij dus een nieuwe update foto

61 likes

En inderdaad: die influencers doen altijd alsof ze gelukkig zijn!

6 likes

Hoe bevalt de Tourby?

1 like

Mooie collectie. Zeer gevarieerd

1 like

Mooi zeg! Erg mooie variatie

1 like

Heb jij niet al eens een sbgw231 gehad?

Ik heb er toevallig gisteren een om gehad, maar vind de wijzers jammer als je het vergelijkt met andere GS wijzers.

Het liefst zou ik al het moois van Grand Seiko willen combineren tot de ultieme GS. :stuck_out_tongue:

1 like

Klopt!

Ik had de 231 naast mijn 293 en de wijzers en indexen zijn inderdaad een stuk mooier, vooral omdat ze een mooi plat vlak hebben bovenaan. Zeker als het licht plots alles doet oplichten, prachtig! :grinning_face_with_smiling_eyes:

De maat daarentegen vind ik net wat leuker van de 231 en de gebogen wijzer en hoger saffier zijn ook weer mooi…

Dit dus :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maandag komt de Winter binnen, dan even laten bezinken. Nog een paar foto’s voor de leken die niet weten over welke horloges het gaat:

20 likes

Die 231 blijf ik tof vinden.
Ik was er laatst naar aan het kijken, maar jeetje hoeveel limited en specials editions zijn er wel niet van.
Lijkt wel een Speedmaster :rofl:

Die nieuwe US versie met blauwe plaat lijkt me tof.

1 like

Zeker! En het uurwerk is een boterzachte handwinder met 3 dagen PR, zeker niet mis ook :+1:

Toen ik die van mij had, was het leven nog simpeler… enkel de 231 en de 235 JDM. Maar keuze genoeg alleszins nu :blush:

Deze wil je, de 285!

Foto van onze Ralph, niet RLC. Supervet.

22 likes

Cool, maar kan iemand die kroon ff aanschroeven?
:wink:

2 likes

Prachtig! :ok_hand:

1 like

Als dat dan ook nog eens in rosé goud is…. Ga ik er serieus van lekkerbekken…:grin:

2 likes

Dit zijn wel echt foto’s waarvan ik zelfs enthousiast word van GS!

1 like

Lekker kleurrijk zo, mooi :+1:

1 like

Ik had het gezien ja, erg cool!
Wat is (naast de plaat) anders tussen deze en die jij hebt gehad?

1 like

Dank! :pray:
De Elegance reeks moet je dan echt eens gaan bekijken, in het echt zijn ze nog mooier!

Afgeschuinde lugs, bol saffier waardoor de wijzerplaat niet te diep ligt, mooie uurwerken… en een handgepolijste kast met een ongeziene glans :grinning_face_with_smiling_eyes:

Pssst: mijn SBGA komt mogelijks te koop, ik regel je wel een mooi prijsje :wink:

2 likes

De prijs denk ik. :joy_cat: (geen idee, man).

1 like