Jouw collectie op één foto deel VII

Wahoe, 1 concurrent minder. :upside_down_face:

1 like

38 likes

Echt een hele fijne collectie. De oude DJ eruit en klaar!

2 likes

Lekker man. Jeetje.

1 like

Ja bij mij ook./ grappig! En hij draagt echt heel erg lekker (vind ik) je Milgauss is ook echt heel gaaf! Wat een heerlijke collectie!

1 like

Jouw Day-Date blijft een van de heerlijkste configuraties die er zijn.
Toffe collectie!:grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Bij jouw 1655 lijkt de bezel glanzend ipv bij mij een soort sunburst patroon, weet je misschien hoe dat zit?

Bedankt allemaal, heel blij mee.

Ooit klaar zijn heb ik opgegeven :grin:

Heb ik over lopen denk… :upside_down_face:

Achteraan sluiten aub! :slight_smile:

Nee. Die blijven!

1 like

Wat een fijne klappers allemaal!!

1 like

Mooi hoor! :star_struck:

1 like

Prachtig allemaal! Lastig om iets eventueel weg te doen, maar als ik een voorzet mag geven:

JLC Moon
Vintage DateJust
OP Coral Red

En je weet wat je mij mag aanbieden :slight_smile:

1 like

Super toevoeging die DJ!

1 like

Om jaloers op te worden!

1 like

Jij hebt een soort kwadratische mix van mijn huidige en eerdere collecties, maar toch heb ik vreemd genoeg geen eerste ingeving m.b.t. wat er weg zou kunnen :face_with_raised_eyebrow: Het is gewoon én best een hoop én erg lekker :ok_hand:

2 likes

Twordt steeds mooier! En wat n variatie.

Waarlijks een topcollectie.

Ook de vetertjes trouwens

1 like

:joy: :joy:

Je gaat nu toch best hard naar een grote collectie…. :smiley:
En met zorg samengesteld! Er zitten een paar beauties tussen die in het echt zoveel mooier zijn dan op de foto!

Als je last minute toch niet die carrièreswitch naar volkszanger maakt :stuck_out_tongue: zou ik die blauwe Datejust wegdoen en het geld besteden aan wat smaakvols in de categorie van de VC en JLC die je hebt.

En zet die schit-terende :heart_eyes: GMT eens op de oyster waarmee hij geleverd werd en die hem als toolwatch recht doet in plaats van op dat glimding…. je bent toch geen ekster!

4 likes

Mooie collectie :ok_hand:t2:

1 like

Vanwege al het moois dat hier langs komt, kreeg ik ook zin in een collage.

Het rare is, dat ik hier erg content mee ben, maar toch een bepaalde onrust voel. Gelukkig hoef ik dat hier niet uit te leggen.

65 likes

Heel lekker zeg :ok_hand:t2:

1 like