Jouw collectie op één foto deel VII

Gek is dat hè? Heb hetzelfde. Vind dat ik best een gebalanceerd zooitje horloges heb, maar meen weer allemaal te moeten gaan wisselen.

1 like

Poahh wat lekker zeg!

Heb je nou horloges die je heel vaak draagt of rouleer je echt alles constant door?

Ja ja je hebt je punt gemaakt. Voor de 2e keer :expressionless: Doe ik niets mee :laughing:

Orgineel op zowel oyster als jubilee geleverd :ok_hand:

Een beetje wel eigenlijk :nail_care:

Nou tot vandaag zat de skeleton bijna non stop om de pols. Het is makkelijker te vragen wat ik niet veel draag. Dat is de explorer 1, want dat is echt mijn vakantie beuker en draag ik eigenlijk verder niet. En daarnaast draag ik de JLC MUT veel te weinig. Merk dat ik dan eerder naar de Reverso of VC grijp. Voor de rest rouleer ik eigenlijk alles lekker door. Heerlijk. Om de paar weken even naar DNK en weer wat wisselen, top uitje :grin:

5 likes

Echt een ongekend geweldige collectie.

1 like

Ook al prachtig!

1 like

Vanaf welk bedrag aan horloges / hoeveelheid wat duurdere horloges raden jullie het aan om een abonnement bij DNK te nemen als je een kluis in huis hebt?

Theoretisch: zodra je de gedekte waarde van de thuiskluis overschrijdt, inclusief aanvullende voorwaarden natuurlijk.

1 like

Sfeervolle locatie in 030 ook nog! 🥸

1 like

Grotere kans dat ze je spullen pikken daar bij het ophalen of afleveren dan thuis… Eng hoekje kan het daar zijn.

2 likes

Ik ben bereid het risico te nemen :muscle:

2 likes

Niet zo zuur zijn joh :expressionless:

1 like

Jij bent ook een pak stoerder dan ik :slight_smile:

1 like

Nie zuur, prima plek, ff boodschappen doen en dan door naar DNK, gratis parkeren, alleen wàt een lelijkheid dat winkelcentrum niet normaal!

1 like

Als ik een beetje om me heen kijk daar zie ik niet echt mensen die een Vacheron Constantin , een mooie vintage Zodiac Aerospace of een historisch relevante Shturmanskie zouden waarderen!

1 like

Daar komt bij dat ik rond de wissel een 3 weken baard heb staan. Dat helpt :grin:

2 likes

Heb jij ook vaste ophaaltijden? Gewoon, uit interesse.

4 likes

Kan ik me goed voorstellen. Mooi, natuurlijk. Maar wel erg dressy, allemaal. Ik zie hier nog wel ruimte voor minstens 'n duiker en een chrono. Volgens mij voel je je dan meteen een stuk beter! :wink:

1 like

Ik ga vrijwel altijd casual. Dat gaat eigenlijk best met dit spulletje.

Daar sla je de spijker op zijn kop!

Ik heb mijn Daytona verkocht. Ik kan zonder :slightly_smiling_face:

1 like

Potverdomme wát een lekkere collectie dit zeg! Heel divers, maar oogt toch als een mooi geheel. Hulde!

1 like

Allemaal top maar je mist iets stoers :thinking:

2 likes