Lekker setje! BB58 zo naast de santos wel lekker
Zo mooi. Deze heeft echt m’n aandacht!
Alleen m’n portemonnee moet nog even mee willen doen!
De Rolex is geen duiker uiteraard, de bb en de nieuwe seiko beide vintage inspired. Daar zou ik er eentje van laten gaan als je echt wilt wisselen. En die tuna is te tof om weg te doen (als je ervan af wilt laat maar weten!)
Ja dat is mijn daily-combo. BB als beater en Santos voor de rest. Vintage Datejust voor speciale gelegenheden en yachtmaster als ik quasi ga flexen en ik geen bekenden tegen ga komen
Zes is voor mij meer dan genoeg voor mij
Dus na wat verkoop en gewissel moet het lukken om hier het jaar mee uit zingen,
Die YM is wel mijn favoriete uitvoering denk ik
Nog even gewtijfeld tussen deze en het bruine plaatje en toch maar voor zwart gegaan.
En geen spijt van.
Beide zou ik geen nee tegen zeggen, schitterend.
Kan ik me voorstellen dat je hier gelukkig mee bent. Top collectie
Wauw wat een collectie! Prachtige Day-Date en de King Midas al helemaal
Wat ik met zo’n reusachtige collecties van tienduizenden euro’s heb, is dat de individuele horloges hebben te lijden onder de grootsheid van de collectie. De kwantiteit relativeert de kwaliteit.
Of vergelijk het met een museum waar je de zoveelste Picasso, Monet of Borremans tegenkomt…op den duur wordt het te veel van het goede.
3 à 7 horloges is de sweetspot.
Eens.
Elke keer de twijfel & er vallen er toch altijd weer 2 af in je hoofd
Dit had ik dus exact met het Patek Philippe museum. Geweldige collectie met de meest fantastische uurwerken. Maar als er letterlijk 30 perpetual calendar chronografen naast elkaar liggen, valt alles weg.
Grappig, ik heb 30 minuten voor de kast met World Timers gezeten en gewoon genoten van de uurwerken. En dan krijg je weer extra waardering voor je eigen world time
Je kan ook teveel pilaren hebben.
Less is more…