Jouw collectie op één foto deel VII

Kijk! Eindelijk een pols waar deze voor gemaakt is!

:ok_hand:

1 like

Dat is echt een collectie. Prachtig. Alles van 1 merk, binnen het merk een subcollectie, vintage en modern heerlijk!

Die milgauss en 1655 zijn mijn favorieten! :ok_hand:

1 like

De meer kleurrijke kant van de collectie : )

13 likes

Ah goeie combo op rechts, die ga ik ook ‘s proberen!

De zomerselectie…drie merken, materialen en kleuren wijzerplaat.

52 likes

Toffe tools!!

1 like

Top trio. Prachtig

1 like

Niets aan toe (te) voegen

Dank je! :innocent:

2 likes

Heel tof zeg!

Leg jij ze nou maar op een rij dan steek ik bij jou ook een veder daar waar het daglicht niet komt. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nog een keer de collectie.
Chronologisch in de kist.

Met de komst van de Seiko :leafy_green: 043 wel weer de duiker oververtegenwoordigd …

Niet erg an sich, ik draag er maar 1 per keer, maar twijfel toch om de BB58 om te ruilen voor iets zonder duikbezel.
Bv weer een GS of een keer een Oris BCPD of zo. Aan de andere kant, de Tudor draagt wel erg lekker.

Wie vindt er wat van?

35 likes

Je hebt nu 2 Seiko’s met zwarte dial, dus lijkt mij dat een van de twee overbodig is geworden

1 like

Die rechtsonder is blauw… dus slechts 1 zwarte Seiko. De skx en de tuna zijn sowieso blijvers!

3 likes

Waar ik een duiker tekort heb, heb jij er aardig wat. Ik vind het zéker prima kunnen als set, maar een beetje mixen qua soort horloge is ook wel lekker. De BB58 is de minst uitgesproken, maar dat kan ook een voordeel zijn. Lastig.

1 like

Is inderdaad een voordeel. Velen vinden m saai, maar is juist perfecte go-to horloge.

1 like

Lekker setje! BB58 zo naast de santos wel lekker :thinking:

2 likes

Zo mooi. Deze heeft echt m’n aandacht!
Alleen m’n portemonnee moet nog even mee willen doen!

1 like

De Rolex is geen duiker uiteraard, de bb en de nieuwe seiko beide vintage inspired. Daar zou ik er eentje van laten gaan als je echt wilt wisselen. En die tuna is te tof om weg te doen (als je ervan af wilt laat maar weten!)

2 likes

Ja dat is mijn daily-combo. BB als beater en Santos voor de rest. Vintage Datejust voor speciale gelegenheden en yachtmaster als ik quasi ga flexen en ik geen bekenden tegen ga komen :joy::joy:

1 like