Jouw collectie op één foto deel VII

6a00d83451be8f69e201b7c7604753970b-800wi

19 likes

Dit had ik dus exact met het Patek Philippe museum. Geweldige collectie met de meest fantastische uurwerken. Maar als er letterlijk 30 perpetual calendar chronografen naast elkaar liggen, valt alles weg.

1 like

Grappig, ik heb 30 minuten voor de kast met World Timers gezeten en gewoon genoten van de uurwerken. En dan krijg je weer extra waardering voor je eigen world time

2 likes

Er zijn mensen die 12 het beste aantal vinden. Maar je hebt absoluut een goed punt.

Even een kleine update. Een tevreden mens. :shushing_face::grin:

.

63 likes

:rofl: :+1:t2:

1 like

88 likes

Je kan ook teveel pilaren hebben. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Less is more…

3 likes

Ik heb er 3, maar dat doet het niet lekker in een collage hoor. Toch maar naar 4 misschien :face_with_raised_eyebrow:

53 likes

Of weer wat verkopen….

1 like

Dat mag ook wel, mooi hoor :ok_hand:

1 like

9 staat pas mooi in een collage :grin:

3 likes

De stand van zaken mei 2022. Dit begint echt op een perfecte set te gelijken! Nu nog … en … en misschien … :sweat_smile:

81 likes

Knappe collectie!

1 like

Mooie collectie hoor!:ok_hand::+1::upside_down_face:

2 likes

Simon says: nice collection :blush:

3 likes

Er passeert hier inderdaad zoveel moois! Waanzin eigenlijk :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Setje hoor :ok_hand:

1 like

Zo probeert Colnago 2.0 het in de toekomst ook te doen. Dan moet ik wel negeren dat ik er nog 12 in een andere kist heb liggen :man_shrugging:t2:. Die Bb58 maakt overigens dik kans om een van die 4 te zullen worden. Mooi 3tal.

1 like

Is het zeker. :+1:

1 like

Altijd al een mooie samenstelling gevonden. De tank en UG FS maken het geheel nog meer af.

1 like