Misschien kan je deze wel inzetten voor je drie goede daden om een beetje positieve karma te krijgen. @Roly telt dat?
Aight. In retrospect karmapunten verdienen, I like the way you think.
Ik ben drieëndertig en nog nergens geëindigd. Het is hooguit even smooth sailing omdat ik tevreden ben.
O.k., als ik kijk naar jouw huidige 2-piece, dan denk ik: die DJ kan toch prima voor wat meer formele gelegenheden? Dus dan heb je nog een chrono en een duiker nodig. Ik kijk daarbij niet per se in een bepaalde prijsklasse, omdat ik het veel belangrijker vind dat een horloge gewoon gaaf is en niet dat het een X bedrag moet kosten. Dan kom ik uit op:
en nou vooruit, deze dan
Dan heb je gewoon een fantastisch collectie en veder niets meer nodig, imo.
Nou ja, misschien nog een ‘beater watch’. Mocht je daar ook nog advies over willen, laat maar weten!
Haha vandaar ook ‘‘tussen haakjes’’
De twee die je noemt zouden er best goed bijpassen denk ik!
Nee, gewoon drukker aan de zijkant van de kast. Super eenvoudig.
Ik wilde het al niet zeggen
Ik zou een moderne duiker doen & een GS sbgx319 of 321. (Voor mij heeft de 319 nog steeds de voorkeur).
Speedy erbij & klaar.
Je weet het niet, misschien koopt Han het wel voor je. Wat kan de wereld toch mooi zijn man. Tranen in mijn ogen krijg ik er van.
Die Seamaster kende ik niet. Maar trekt mij wel aan. De combinatie goudkleurig /zwart vind ik wel een fijne. Nu is dit weer een speciale Omega legering van Brons/Goud/Zilver, dus ben wel benieuwd wat voor patina deze creëert. Want meestal vind ik bronzen horloges vooral heel vies worden, zonder dat het charme geeft…
Ik heb gehapt. De Zenith komt deze kant op .
Proficiat @Ravvie en natuurlijk ook @tompj (<= gaat hard met uitdunnen zo).
Ik heb zo onderhand ook in beeld wat er allemaal uit gaat vliegen…en da’s best veul
Ben benieuwd!
Lijkt wel HF sale hier. Allemaal uitdunnen
Knappe verzameling!! Chapeau
Horloges:
Leren banden:
Tnx, zit kwijlend te kijken naar de groene Speedy Moonshine maar dan moeten er een paar uit, ben alleen bang dat ik er later spijt van zou hebben.
Vond het ook gewoon een gaaf ding! Maar nee, ook geen idee hoe dit eruit gaat zien, na verloop van tijd.