Mooie gevarieerde set, congratz!
Ben een beetje aan het rommelen geweest en een ‘nieuwe’ doos samengesteld.
De onderste rij (buiten de 2 vintage) zijn nieuwe horloges die staan te trappelen deel uit te gaan maken van de collectie.
De bovenste rij zijn de horloges die daar zorg voor gaan dragen. Eigenlijk zit onder elk horloge zijn opvolger al klaar😀
Dan houden we deze ‘basis’ over
Ik snap niks van de uitleg, maar er zit heel wat mooi spul tussen.
Lekker setje Ivar.
18 horloges en veel mooie ertussen
Inderdaad onbegrijpelijk, maar mooie horloges,
Maar weer eens tijd voor een deelverzameling; de vintage niet-Tissot’s:
Zitten een aantal familiestukken tussen; De Hercules is van m’n opa geweest, de Seiko en de Enicar van m’n pa. De Prisma was mijn eerste horloge, maar dat was toen ook al een afdankertje uit een oud laatje bij m’n oma.
De Zodiac, Longines en Dugena heb ik gekocht om ook eens aan wat anders te sleutelen dan Tissot’s, en de twee Fiat’s vanwege mijn voorliefde voor het gelijknamige automerk
Die Zenith
Maar waar is die coole Monaco??!?
Goed lezen. Lukt het nog niet, dan licht ik het graag toe😃
In een andere doos😃
(De af-en-toe-doos, waar de Meistersingers ook in zitten)
Dat zeg ik ook zo af en toe tegen mijn vrouw
Wat een lekkere horloged zittwn daar tussen
Echt waar, ik heb vreselijk mijn best gedaan, maar ik kom er niet uit
Wél mooie horloges trouwens
Heerlijk! Mooi ook die IWC!
Hahaha, ja dat is wel een bijzonder tweetal waarvan er weinig hier rondzwerven. Ik heb de Enicar ook al best lang, maar ik twijfel nog steeds
Zeker een mooi ding! Die IWC was m’n eerste “echte” aankoop bij een AD, voor een specifieke reden, en die gaat ook niet meer weg
Samengevat komt het er op neer dat de horloges op de bovenste rij plaats gaan maken voor die op de onderste rij.
Die op de onderste rij zijn ongedragen en maken (nog) geen deel uit van ‘de collectie’
Ik begrijp wel dat het verwarrend was🤣
Moet toch echt aan mij liggen als 3 het niet begrijpen🙈
Knap dat je de hobby zo gestructureerd kunt beleven. Ik ga nog even een biertje pakken
Nu 4.
Ehhhh, ik ga ook een biertje pakken