Jouw collectie op één foto deel VII

Dus je hebt al die horloges al gekocht en in bezit. Maar gaat ze pas dragen als de bovenste horloges verkocht zijn? Wat is dat voor gekke vorm van sadomasochisme? Niet gek dat niemand het begreep. :joy:

13 likes

:sweat_smile:

2 likes

Hahahaha, ja, ik vrees dat je helemaal gelijk hebt.

Correct

Dat zou je denken, maar het kost weinig moeite. En zo word ik ook zekerder van mijn keuze. Sommige liggen al een half jaar te wachten en ik wil ze nog steeds. Dan zullen het wel blijvers zijn.

1 like

Mooi handeltje. :+1:

3 piece…

82 likes

Gers setje hoor!

Ik vind dat altijd knap. Een horloge niet dragen.

Of je moet hem al direct in een externe kluis leggen. Hier worden gelijk de stickers eraf getrokken en gaat die om :joy:

2 likes

Ik koop pas na verkoop, óf ik moet besluiten voor eentje extra bij de collectie. Dan gaat ie sowieso gelijk om de pols!

Zo je collectie beheren is wel heel bijzonder.

2 likes

Ik doe ook altijd het licht 5x aan en uit voordat ik naar bed ga, nadat ik een net niet rijpe banaan onder de deurmat heb gelegd. Zo hebben we allemaal onze trekjes.

6 likes

Ja, daar is het bij mij fout gegaan.
One out, one in was het idee. Ik ben nu ahw met een soort ‘‘inhaalslag’’ bezig
De collectie is me iets boven het hoofd gegroeid en dit werkt nu goed. Dan heb je ook nog meer iets om naar uit te zien. Dat is leuker dan rap uitbreiden

Het is zeker leuk verzamelen zo!

Tijd om wat mooie Omega’s in het blauwe gedeelte te gaan zetten :ok_hand:

1 like

True :+1:

1 like

Er staan er 2 in het blauw, de rest komt wel, geen haast. Alles in één keer plaatsen is wel een hele grote stap :cold_sweat:

Ben ik toch niet de enige :joy:

3 likes

Die Breitling is cool man, 43mm?

De huidige stand van zaken na 4 NA’s in 1 maand tijd :slight_smile:

48 likes

Klopt. Draagt wat kleiner.

1 like

Top trio. Ronduit gaaf!

Lekker tooltastic!

1 like

Nog een sportieve duiker erbij zou leuk zijn.

20 likes