Jouw collectie op één foto deel VII

Ben het er wel mee eens.

… maar toch is die bij mij weer op staal gekomen :grin:

23 likes

Van harte! Mooie set zo.

1 like

Nog niet helemaal. We missen nog een chronograaf :grin:

De Daytona is weg en ik heb nu een kookwekker voor de zondagochtendeitjes. Het is te doen :grin:

9 likes

Nadeel van die seiko waffles is dat ze zo lang zijn.

De look is super.

1 like

Kwestie van een scherp mes even in kokend water, en tjakka?

Nee… dat krijg je nooit mooi.

Plintenknipper?

Heeft een rond einde.

Rond afknippen en met een heel fijne vijl weer mooi rond- en opschuren. Als je er een beetje werk insteekt kan het bijna worden alsof het zo uit de fabriek kwam.

Precies wat ik bedoel! Erg mooie combo.

1 like

Ik heb ze zelf van Uncle Seiko, een curved voor de SKX en een gewone, maar gelukkig zitten ze bij mij perfect (pols is 18cm). De keepers zitten wat dat betreft nog aan de onderkant/binnenkant van de pols.

Ik heb er ook een keer eentje gekregen van Cheapest Nato Straps en die was erg lang (en stug). Die ging dan ook de prullenbak in.

Zo’n SPB blijft hier ook nog trekken als beater. Of is het gewoon om de honger te stillen? :thinking:

2 likes

Erg toffe collectie zo!

1 like

Dat heb ik me ook lang afgevraagd en ben altijd best grondig met overwegen. Hij voelt erg logisch en ik denk nu dat het een blijver is. Look & feel zijn fantastisch, ook los van de prijs.

Dank je!

2 likes

Wat, had je weer een geniale ingeving Cihanski? Was het nu klaar? Nee hoor: maak daar maar 4 knallers van! Voelt zeker niet minder goed :rofl:

De bezorger is onderweg met de Boldr, maar die mag helaas met hem mee (sorry, flipperitus en iets met kansen die je moet grijpen :sweat_smile:)

Wel een Quartz hé, dat dan wel…

37 likes

Kicke collectie zo , die Boldr was ook wel gaaf hoor , maar nu toch weer heel mooi zo :ok_hand:

1 like

Thanks!! Die Tuxedo dial Aerospace bleef maar spoken en als er dan een buitenkansje in de EU zich voordoet… maar die Boldr was/is absoluut mooi!

1 like

Is dat een 40mm?

1 like

Een 42mm case met 48mm lug2lug!

1 like

Had jij niet 23 Oris horloges 2 weken terug? :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes