Jouw collectie op één foto deel VII

15 likes

Wat een mooie collectie. Mooie diversiteit ook. Zeker ook kleurrijk. Wellicht nog iets met een groene dial?
afbeelding
Bijvoorbeeld deze JLC Polaris?

4 likes

Pepsi op oyster dan maar?

@SAT

afbeelding

@APMV nee voor groen weet ik t al heel lang. Helaas voorlopig (?) uit produktie.
De moser streamliner centre seconds. Das enige groene dial die ik overweeg.

@Schoen zeker niet.

2 likes

Laat ik ook maar mijn bijdrage aan het topic geven. Al merk ik dat ik voor elke situatie wel zo’n beetje wat heb ben ik tevreden over mijn beginnende collectie.

• SKX013 als beater of voor als ik iets niet te duur/breekbaar om wil doen.
  • BB58, eigenlijk perfecte one watch voor mij. Grote plus, echt een bandenmonster (doe regelmatig wat anders erop, en staat bijna allemaal mooi)
  • Longines Heritage Classic: simpel en no frills maar enorm mooi afgewerkt en loopt als een zonnetje. Nu nog een forstner BOR band erbij en hij is compleet
  • Tissot Le Locle: eerste automatische horloge. Draag hem nooit meer dus gaat er misschien wel uit maar wel een super horloge
  • Vintage Zenith: waarschijnlijk weinig origineels maar grappige impulsaankoop toen ik 18 was

Al met al erg tevreden ben het begin. Wat gaat er komen? Geen idee, zorg voor later :sweat_smile:

42 likes

Zo een tof ding :ok_hand:

2 likes

Mooi uitgebalanceerd! Wellicht nog een chrono? Die Longines Heritage is inderdaad een topper

1 like

Mooie set hoor. Leuke variatie.

1 like

De batgirl dan. Anders geef ik het op.

1 like

Man man man :partying_face:

1 like

Ja absoluut ook mijn volgende stap. Al zijn de chrono’s die ik in m’n hoofd heb allemaal wel ver buiten mijn huidige budget. Maar wel mooi doel!

Leuke set. Mooi gevarieerd

1 like

Gefeliciteerd Patrick! :partying_face:

2 likes

Suggestie voor een mooie Chrono

11 likes

Kijk, dat is een goede aanbeveling.

Jammer genoeg nog geen enkele keer kunnen passen. Moet zeggen dat reverse panda vaak mijn voorkeur heeft voor chrono’s. Zo ook bij de Daytona bijvoorbeeld die ik af en toe een dagje heb kunnen dragen en perfect draagt.

Denk alleen wel dat de BB Chrono wel iets te groot zal dragen voor mijn smaak, maar goed eerst maar is proberen en dan oordelen :wink:

6 likes

Met wat angst, geef me zo bloot :grimacing:, post ik hier ook maar is mijn verzameling. Heb er nog een heel aantal meer maar die worden verkocht en heb ik eigenlijk al afscheid van genomen. Deze hier draag ik nog, sommigen bijna nooit. Anderen heel veel.

93 likes

Mooie diverse set, net wat anders steeds. Cool ook die turn o graph en GO chrono, zie je niet elke dag!

1 like

Schitterend!

De pepsi en die rode GS: :ok_hand:t5:

En uiteraard je recente aanwinst de APRO :ok_hand:t5::ok_hand:t5:

1 like

Wow!

1 like

Veel variatie mooi hoor.

1 like