Ook een hele fijne collectie. Er komt nog al wat horlogegeweld langs hier, wow.
Die Wittnauer zie er toch echt heel fijn uit als “odd one” in de verzameling en een El Primero hoort er toch eigenlijk ook wel bij…maar wat er ook over blijft fout gaan kan het niet
PS Polar vind ik draagbaarder dan de Rootbeer. Heb nog wel spijt dat ik mijn Polar in de periode voor de gekte eruit gedaan heb omdat ik hem nu te duur vind om terug te kopen…
Die turn-o-graph, mido en hele GO70’s zijn echt droomhorloges voor mij. Ben ook heel benieuwd naar de blauwe 70’s die je incoming hebt. Gaat er dan iets weg?
De Sub 116610LN, was ik zeer blij mee. -> Upgrade naar de Hulk.
Zenith Skeleton, altijd al willen hebben.
OP 41mm toch iets funky, en lijkt speciaal gemaakt voor mijn pols… Zit heerlijk.
Onderste rij gebruik ik tijdens het sporten, vakantie, of gewoon als ik er zin in heb.
Ik heb het gevoel dat er nog iets bij moet komen… Iets met een witte plaat. Wellicht een Omega Seamaster. Of iets met een GMT complicatie. De tijd zal het leren.
Reverse panda is inderdaad het mooiste op chrono’s! Veel gezocht maar uiteindelijk is dit de beste ‘bang for buck’ naar mijn mening. Iedereen die hem verkoopt heeft spijt. Ik ook dus vorige week terug gekocht!