Jouw collectie op één foto deel VII

Voor de pro mag. Hoef niet.

1 like

Bij jou is ook alles te koop he…
Ouwe hosselaar :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha :joy:

‘Bijna’ alles :sunglasses:

Nieuwsgierig waar jij naar neigt na alle GMTs die voorbij zijn gekomen inmiddels

En weer een update :grin:
Er is een zwarte Samurai bijgekomen .

25 likes

Bijna tweelingbroertjes!

2 likes

Lijkt op deze foto misschien en ook door de kleurstelling. Maar toch wel heel verschillende horloges. Heb zelf ook deze Black Samurai en natuurlijk m’n 1521 en kast is echt een wereld van verschil en ze dragen toch wel heel anders.

2 likes

Mooie set!

1 like

Ja komt door het kunstlict . Is een slechte foto . Maar zijn en dragen echt anders

Maak vanavond nog wel wat foto’s als ik in de nacht zit .

2 likes

Hoi @TagEd en @RickyG6 net nog een paar foto"s gemaakt waar de verschillen wat duidelijker zijn.
Beide kasten zijn best hoekig maar echt verschillend .
De Squale heeft veel slankere vormen en de Samurai is echt meer bonkig .
image
image
image

9 likes

Hoi Pasd, volgens mij maak je een foutje en post je 2x hetzelfde horloge nu?

9 likes

:rofl: :stuck_out_tongue:

1 like

Ja, zo inderdaad een stuk beter te zien. Allebei een eigen karakter. Geniet ervan, man!

1 like

44 likes

Mooie collectie hoor. Leuk ook die afwisseling tussen Breitling, IWC, Christopher Ward, etc. :heart_eyes:

2 likes

Dank je, ik draag ze ook allemaal met veel plezier, en heb er nog div banden bij voor de
afwisseling!

1 like

Mooi! Duidelijke voorkeur voor tool watches zie ik :+1:

1 like

Ik ben onrustig … zie hier de huidige collectie met nog een Black Bay Pro op de reserveringslijst en de DJ41 in de verkoop …

Soms denk ik … gooi alles eruit! Koop een klapper en klaar. Maarja … wat is die klapper? Ben ik wel gelukkig met 1 of 2 horloges max?

Pffff … ik dacht even dat ik rust gevonden had … :disappointed:

75 likes

Gave collectie!

1 like

Heel herkenbaar. Maar je hebt een geweldige set nu. Ik herken wel dat er altijd wel iets blijft jeuken.

3 likes