Jouw collectie op één foto deel VII

Herkenbaar!!

Stuk voor stuk classics. Top!

En voordeel: raken relatief makkelijk weg bij onrust.

Ja misschien voor n klapper gaan? Maar ik vrees dat 1-2 niet genoeg is.

Go with the flow, zoals eb en vloed, opbouwen en dan weer afbouwen, wetende dat je dan terug kan opbouwen. Rust vinden in de Onrust.

Opbouwen geeft rust EN onrust
Afbouwen idem

PS: voor mij die 2e van links aub

4 likes

Ik vind dit allemaal al klappers :joy:

Stuk voor stuk heel nice!

4 likes

Dat is gewoon de hobby. Hoort er allemaal bij. Embrace het, super toch dat je er continu mee bezig bent. Klaar zijn is ook maar saai :wink:

Nee.

6 likes

:clap:t4::clap:t4::clap:t4::+1:t4:

1 like

Wel een super kwartet. En de BB Pro past er zeker naast :heart_eyes:

1 like

Wil eigenlijk alleen manufactuur uurwerken. Dan is de Tudor GMT de “best bang for the buck” maar ik ben geen fan van de band (heb een Pelagos en die band is echt beter). De Chopard vind ik tot nog toe de meest verassende GMT en kende ik niet. Maar ik ben er zeker nog niet uit. Denk eraan de Tudor te kopen tot ik het wel weet…en dan weer te flipperen :slight_smile:

Zo herkenbaar maar wat een lekkere set van 4 is dit! Gewoon een tijdje genieten tot je het wel weet :slight_smile:

1 like

Zonder meer mee eens. Wellicht kun je dan ook nog de Oris als “tussenpaus” overwegen, maar de Tudor GMT kan je moeilijk een buil aan vallen nee. Succes met de keuze

Mooie collectie!

Hoef je niks aan te doen.

Maar 2/3 stuks zijn wel lekker altijd vind ik zelf :slight_smile:

Dress
Dive
Chrono

2 likes

Ik zie echt niet wat een Tudor BB Pro hier aan toevoegt anders dan een extra merk?
Lekker de DJ houden
Dresser toevoegen (liefst JLC MUT met de lichte plaat)
Vervolgen op strafkamp om er tevreden mee te leren zijn

2 likes

Laat die BB, gewoon een Grand Seiko erbij met lichte plaat! Er staat eentje in het blauwe met nog wat onderhandelingsruimte :innocent:

Nee serieus, heel mooie set!
Ik heb het ook al overwogen, maar volgens mij komen er bij 1 klapper toch weer extra horloges en sta je nog verder van huis…

Ik heb voorlopig het plan om mij op 1 merk te richten als subset naast een mooie core collectie, hopelijk brengt dat wat rust. Maar een echte remedie is er niet vrees ik :sweat_smile:

2 likes

Heb het geprobeerd. Helpt geen reet, wel in tegendeel. :roll_eyes:

3 likes

De BB pro is een stoer ding. @Svennos is stoer. Prima match.

Een MUT is veel te classy voor 'm.

2 likes

Een klapper + wat fun watches die komen en gaan. Werkt prima bij mij :white_check_mark:

4 likes

Dive en Chrono zeker … Dress is niks voor mij. Ik kan ervan genieten bij andere en van plaatjes. Maar uiteindelijk niet mijn ding. Aantal keren geprobeerd. Ben meer van de tool/diver/chrono watches. Is ook een reden waarom ik de DJ laat gaan. Mooie horloge maar te bling voor me.

Een stoere toolwatch! Daarnaast kan ik een GMT ook gebruiken voor het reizen wat ik regelmatig doe.

:innocent: Dat zou wel goed voor me zijn …

Ik flipper uiteindelijk teveel om een Grand Seiko te nemen … Twee keer al me vingers aan gebrand. Prachtig zijn ze wel! Suc6 met verkoop! :wink:

JIJ begrijpt me :kissing_heart: Gelukkig sta je onder de speeddial :joy:

Een klapper ja … Fun watches ben ik helaas teveel snob voor :roll_eyes: … Kan ik niet van genieten. Gelukkig weten mijn zoons die side collectie te vinden, want in de praktijk draag ik ze nooit! (Met uitzondering van de AppleWatch voor het sporten …)

2 likes

We spreken elkaar over een jaar nog eens :joy:

Dank! Ik kon maar proberen :wink:

2 likes

Ik snap je wel.

25 likes

:heart_eyes:Lekker hoor! Ace mag wel opschieten! :frowning_face:

1 like

Hoop t. Is echt mijn beater, draagt heerlijk.

1 like

Er ontbreekt alleen iets dat een beetje uniek is. Als je poen hebt kan je vandaag nog die vier horloges op de kop tikken.

Mik eens op iets aparts, een blijvertje, met historie of verhaal. Mogelijk brengt dat rust.

1 like