Jouw collectie op één foto deel VII

Mijn horloge collectie op chronologische volgorde.

37 likes

Dankjewel! IWC blijft toch wel echt m’n favoriete merk.

Mooie aanwinsten :+1:

1 like

Bedankt Dan. :slightly_smiling_face:

1 like

De voorlopige stand (slechte foto, weet ik…):

28 likes

Geweldige foto’s!

1 like

Veel tekst en weinig foto’s hier😂

Alleen de Oris Big Crown Pro Pilot zit er niet bij.

27 likes

Mooie Mido! Daar zie je ook steeds meer van valt me op.

De Omega Genève zo’n 10 jaar geleden van m’n vader gekregen, die voor een volle 8 a 9 jaar omgehad en toen opzoek gegaan naar iets nieuws.
Ik wist nog vrij weinig van de horloge wereld af en vond het Swarovski horloge wel tof door die maan aanduiding, daarna een Michael Kors horloge gekregen voor mijn verjaardag. Toen mezelf iets meer verdiept in horloges en er snel achter gekomen dat de Swarovski & Michael Kors horloges rotzooi zijn :sweat_smile:

2 maanden geleden de Tissot gekocht en die zit nu full time om mijn pols omdat ik de 2 mode horloges niet meer wil dragen & mijn omega naar de maker moet…

Heel erg toe aan iets nieuws om te wisselen maar ik ben in tweestrijd want ik ben aan het sparen voor een iets duurder horloge maar wil eigenlijk ook snel iets nieuws :grimacing::see_no_evil:

26 likes

Leuke set bij elkaar en ik zou eerlijk gezegd die Swarovski gewoon lekker dragen hoor, die MK is idd behoorlijk ‘fashion’, maar in die Swarovski ziet er leuk uit en volgens mij zit daar ook gewoon een Ronda of ETA-werkje in dat je ook bij ‘legitieme’ merken tegenkomt.

2 likes

Oja ik zie het inderdaad! Een Ronda 763 uurwerk zit erin. Okay dat scheelt er weer 1 :sweat_smile:

Jammer van de Michael Kors want die heb ik van mijn ouders voor mijn verjaardag gekregen en wil ook niet ondankbaar overkomen :roll_eyes:

Hele mooie Omega zeg! Die tissot mag er ook zijn :ok_hand:t2:

2 likes

Zo’n 2.5 jaar bezig met deze mooie hobby en dit is de State ot the Collection. Ik ben blij met de afwisseling én blij dat er nog genoeg te ontdekken valt. Één schaamteloze hommage met de Addiesdive Kermit, die ik zou willen vervangen met een andere echte tooldiver, een Seiko 5 GMT, net even haalbaarder dan een Submariner :slight_smile:. ‘Favoriete’ stukken: De Frederique Constant en Furlan Marri dressy chrono’s. Op de wensenlijst: Een Moonswatch Mercury en iets met een zalmplaat :sushi:.

Fijne zondag!

29 likes

Leuke en diverse collectie heb je in die 2,5 jaar opgebouwd. Divers en met 12 stuks best ruim

2 likes

Yes, gaat best snel :wink:. Er is ook alweer een hoop uit. Overigens waren de Alpina (cadeau afstuderen) en de zwarte Pulsar (gekregen van mijn beste vrienden toen ik 16 werd, 2001 :flushed:, gaat nooit meer weg). Dus sindsdien 10 nieuwe stukken, genoeg geflipperd tussendoor :blush:

1 like

85 likes

Prachtige three piece collection

Wauw prachtig!

Leuke veelzijdige collectie! :+1:t2:

1 like