Jouw collectie op één foto deel VII

Dito Vincent! 2 te koop en als die weg zijn heb ik nog een beater, een duiker en een daily over.

23 likes

Dan toch de 60atm over houden Thijs? Ferme daily hoor die GS. Genoeg om dagelijks van die awkward pols-staar momenten te hebben :grin:.

2 likes

Die jumping hour is geweldig zeg, ook al een tijdje op zoek naar een betaalbaar model :heart_eyes:

1 like

Tip: koop eens iets waar chrono24 niet mee vol staat! Ik denk dat iets vinden wat je heel graag wilt en je na een jaar of drie vindt veel meer voldoening schenkt dan iets wat je met
voldoende muntjes in 72 uur in huis hebt.

1 like

Precies! Ik had vorige week twee dagen cursus en daar heeft hij me doorheen gesleept

1 like

Ai, herkenbaar, ieder uur ongeveer.
Soms vaker :slightly_smiling_face:.

1 like

De boel terug aan het brengen naar een “three piece collection”, naar het idee van Dress, Daily, Digital. En een moonswatch erbij voor de kroeg. (Niet op de foto: g-shock GW-M5610).

20 likes

De B-collectie. Sommige staan te koop, de rest nog niet maar volgt wel. Onrust alom! :see_no_evil:

20 likes

Lekker die gouwe seiko! :ok_hand:t2:

1 like

:wink:

De ‘thuis op dit moment’ collectie op 1 foto :+1:t2:

Wat heb je eigenlijk nog meer nodig :no_mouth:

70 likes

Nog zo’n 8 ‘alternatieven’ :wink::+1:t2:

5 likes

Goede vraag :thinking:
Die Santos is lekker he! Ik zit er ook echt weer zó van te genieten, dat ik grote delen van de huidige Netflix serie mis.

2 likes

Vandaag deze.

27 likes

Je hebt gelijk uiteraard :grin:

Ja bevalt goed. Mooi zomers stuk.

3 likes

49 likes

Poeh wat een hoop toppers. Wat een feest om daaruit iedere dag weer te mogen kiezen.

Heerlijke collectie. :star_struck:

VC.
En dan de santos eruit.
Perfecte 3 piece.

2 likes

Dat zou ik nog overwegen ja, voorruit :slight_smile:

2 likes