Oef . Ik krijg nu al buikpijn van het idee zoveel weg te moeten doen.
Maar het is wel een heel mooi trio zo!
En jij hebt volgens mij best veel gerouleerd, dus ik schat zo in dat het schrappen je niet heel veel moeite gaat kosten. Zul je denk ik wel andere kanalen moeten aanboren voor de verkoop van die JLC(‘s).
En is het niks, kun je daarna weer lekker aan het kopen gaan.
Tom ik heb het al gezegd natuurlijk maar ik zou het doen. Enige waar ik over twijfel is de JLC ultra thin. Die is echt fraai. Maar heeft natuurlijk geen zichtbodem dus je mist een deel eye candy tov de Lange. Maar ideaal trio voor behapbaar budget.
Misschien moet ik gewoon een Zenith toevoegen en de Rolex DJ verkopen (of ruilen). Iets minder heftig, heb ik 2/3 van het gewenste drietal met nog een paar redelijke dingetjes.
De gouden JLC Ultra Thin vind ik sowieso wel erg mooi en bijzonder en doet met mij eigenlijk wel zo’n beetje wat zo’n Lange doet.
Een heel goed plan! Een 3-piece heeft ook mijn voorkeur. Past gewoon lekker, al is het inhouden soms; 3 is niet veel…
Al kun je wel wisselen qua collectie uiteraard. bij jou valt er alleen niet zoveel meer te “upgraden”, maar afwisselen kan natuurlijk ook binnen zo’n set.
Ben benieuwd waar je voor kiest. Er moeten een oaar prachtige horloges uit in ieder geval mocht je het gaan doen.
Ik denk dat een 3 piece (of variant hierop) zeker werkt. In mijn geval heb ik ook een core van 3 (Moser, PP Ellipse en Blancpain chrono) maar ik merk dat daarnaast nog een ‘side collection’ met wat leuke vintage horloges het wel echt afmaakt ook al draag ik deze aanzienlijk minder.