Jouw collectie op één foto deel VII

Ja dit is fraai.

1 like

Die is prachtig :star_struck:. Weet alleen niet of ik als ontwerper de 30-60 as van de seconden in lijn had gezet met de lugs, in plaats van met de 6-12 van de uren.

1 like

Prachtig kwartet! Zo zie je maar meer heb je niet nodig.

1 like

Dat was een goede zet! De tipo tegen de jlc!
De Cermet draagt wel iets groter denk ik, niet?

1 like

Tof om te zien dat je die blauwe Kaufmann er nog op hebt zitten, dat was ook mijn favoriet.

1 like

Dit kan mij de broek ook wel bollen :ok_hand:

2 likes

Ik zie het, net geen kwartslag, maar het is zeker een twist.

1 like

Wel iets maar hij valt beter om de pols dus hij zit lekkerder. De barton band is ook een geweldige aanvulling.

3 likes

Ff de collectie in de zon gezet, wel iets beter maar ik heb geen fotografietalent helaas. De lumeshot van het stel is wel een leuk gezicht.

45 likes

Foto is niet om aan te gluren dat weet ik. Maar dit is de stand van zaken op het moment. De Bruno Söhnle draag ik erg weinig merk ik wat zonde is. Misschien 1 horloge weg doen om zo de keuzes te minderen. Als er 1 weg gaat denk ik dat één van de Universals het schip moet verlaten.

18 likes

Heel tof deze lumeshots foto van jouw collectie boven de gewone.

1 like

Lekker set zeg! Leuke lume shot ook

1 like

Ja kwam toevallig zo uit, ik had de horloges even in de zon gezet en dan zijn ze flink opgeladen als ze weer in hun donkere plekje gezet worden. Wellicht leuk wedstrijdje, raad de lumeshots…jullie mogen niet meedoen natuurlijk :wink:

Het geinige is dat het goedkoopste horloge de sterkste lume heeft, je kunt zelfs de tekst op de wijzerplaat lezen door alleen het licht van de lume🤷…waarschijnlijk is een losse wijzer van een Rolex of JLC al duurder dan een Seestern :joy:

3 likes

Thanks allemaal!

Dat is ook echt een leuk horloge, draag ik ook verassend vaak moet ik zeggen.

Ik ben te lui om langs Martens te lopen voor een ALS croco :joy:, tot die tijd is de Kaufmann helemaal prima.
Ik heb laats die lichtblauwe band erop geklust, die combi vond ik minder geslaagd.

5 likes

Ik heb deze al, 10x zo goedkoop als een VC maar ook heel bijzonder.

19 likes

De datum hadden ze witte cijfers mogen maken met een zwarte ondergrond van mij. Of weglaten. Maar verder vind ik deze plaat beter in balans dan de VC :grimacing:

1 like

Eens, dat is mij ook doorn in het oog maar het is een realistisch alternatief voor de VC…de Longines is nu nog makkelijk te krijgen omdat dit model nog niet ‘ontdekt’ is maar ik verwacht wel een andere situatie over een tijdje.

Prachtig. Heb deze nog niet eerder gezien. Wat is het referentienummer hiervan als ik vragen mag?

1 like

De Rijke & Co maakt toch ook van die grappige gedraaide horloges?

2 likes

3 likes