Heb net de CW aangeschaft, zal nog wel even duren, maar vind een Tag Heuer Carrera calibre 16 ook heel mooi.
16 merken in de roulerende collectie. Zeer indrukwekkend
Die Longines is heel nice en lekker onverwacht. De JLC is mijn favoriet in deze mooie selectie
Jeetje, dit is slechts een deel. Mooie (deel)collectie hoor!
Indrukwekkend! En dan te weten dat dit nog niet alles is. Je collectie verdient wel betere foto’s
Bedankt en sorry, de iphone 13 is echt bizar slecht qua foto’s…🫣
Een Zenith zou niet misstaan
Dan heb je vast nog nooit een Oppo (of oddO, ligt er net aan hoe ik de telefoon vast heb) geprobeerd…
Zo te zien ook met weinig (en kunst-) licht gefotografeerd. Elke telefooncamera heeft het daar relatief moeilijk mee. Zorg dat lensje beetje schoon is en morgen even bij goed licht een fotootje trekken . Zal denk ik een stuk beter zijn
Mooi setje hoor
Indrukwekkend
Nog steeds jaloers!!!
Mooie collectie man, heerlijk.
De Tipo CP-2 is idd verkocht maar ik heb wel een Defy skeleton in de kluis, ik heb ook nog een Cartier, een 2x vintage Heuer, CW, Seiko, Citizen, Rado, Sinn, Jenny, San Martin, Helson, NTH…
Ik mis alleen nog een PP, AP en VC…maar die komen er vast ook nog wel eens als de gekte voorbij is
Ik zou niet wachten dan.
PP & AP ben ik het met je eens, maar juist VC is nu nog leuk te koop.
Nou ik wil een Overseas en ik heb een jaar geleden boven de koopknop gehangen voor een exemplaar…8500 euro…dit type gaat nu voor het dubbele…dat heb ik er nu niet meer voor over. Ik heb ook het gevoel dat VC niet in de schaduw staat van PP en AP maar wel meelift op de hype…oftewel ik snap de prijzen van VC niet helemaal…
Tja, je pakt er 1 model uit.
De rest is prima te koop ruim onder list.
Ja maar dat is de enige VC die nog aan te loeren is. De rest is prachtig maar echt voor over 30 jaar als ik gerimpeld naar de bruiloft van mijn kleinkinderen ga.
Zonder dollen. Patek geef ik je. Maar in vrijwel alle gevallen liever VC dan AP. Fiftysix lijn is mooi en prima geprijsd als je nieuw wil.
Ik vind er niks aan, ik ben van de horloges met een ‘twist’
Horses for courses en zo. Maar die kast is een van de interessantere die je kunt kopen. Maar als je wat quirky’s zoekt dan is de spoeling wat dun, bij alle drie de merken denk ik.