Heel mooi. Variatie, kleur, daar zou ik mee kunnen leven
Het is jouw collectie. Daar gaat het om. Mooi kwartet en ik begrijp jouw keuzes wel
Bazenset, waarbij de Breitling, Cartier en de Omega “Waves” gelijk hier in de box zouden komen als favo’s!
Lekker set toch!
Nou inderdaad… .
ik hou ontzettend van saaie keuzes😜
Ik gooi er ook een update in met de Connies erbij. Voor het eerst in meer dan een jaar weer GS-loos, maar dat komt wel weer goed
Ik vind 3/4 van je horloges fantastisch en zou ze zo in mijn collectie willen (ik heb er al 1 ). Hoe draagt die Peter Blake t.o.v. De Speedy? Optisch groter? Of redelijk gelijk?
Mooi zevental Jasper
Behalve die onderste 2 dan…
Dank!
Erg mooi Jasper. Veel afwisseling. De ontwerptaal van GS past er inderdaad wel goed tussen.
Lekker gevarieerd. En die Connies blijven tof
Dank! Een beetje retro karakter en een bol glaasje erboven gaat er altijd wel in hier
Zeker! Mijn favoriete vintage, een beetje eigenzinnig en zeker nog draagbaar
Hij draagt zelfs iets beter dan de 3861 Speedy doordat hij nog wat platter is, en voor mijn gevoel lichter. Beide dragen heerlijk. Optisch nagenoeg gelijk.
In vergelijk met een 1861/1863 Speedy draagt hij voor mij duidelijk lekkerder. Is natuurlijk allemaal erg persoonlijk. Voor iemand anders kan het compleet verschillend ervaren worden.
Mooi die Connies Jasper
Dank! Jouw set mag er ook wel zijn. Draag je de GMT Master vaak? Ik zou er zelf wat schrik van hebben denk ik
We nemen maar aan dat je schik bedoelde.
Fijne set zeg!!
Horloges die hun waarde behouden, dat is niets voor mij. Geef mij maar van die afschrijfkanonnen van GS en Oris
Rob kan die GMT tegen een betonnen muur smijten en erna is het horloge nog steeds meer waard dan list.
Hoe kan dat niet lekker dragen?