Jouw collectie op één foto deel VII

Haha fair enough. Ik zal nog eens lief kijken naar de verkoper bij de AD hier :innocent:

1 like

Jouw Oris mag er ook zijn hoor! Nice :ok_hand:t3:

1 like

Ik heb hem op Curaçao gedragen, maar het is gelijk de laatste keer geweest dat ik hem op vakantie meeneem. De eerste keer ooit dat ik opmerkingen van vreemden kreeg over m’n horloge (zelfs in het vliegtuig), en te veel blikken naar m’n pols van minder frisse gasten in de late uren, of afgelegen plaatsen, waardoor ik me onveilig voelde. Gelukkig is de waarde aan het kelderen waardoor het een minder aantrekkelijke buit wordt :joy:
De Omega’s zullen voortaan dienst doen als vakantiebeaters.
Geen hond (buiten het forum) die naar deze horloges kijkt :wink:

2 likes

Haha, goed punt, maar zoals ik al aan Jasper had uitgelegd, het is voor mij geen vakantiebeater meer.
Verder draag ik hem gewoon wel natuurlijk.

2 likes

Spijtig dat het zo moet gaan, hij heeft wel de looks voor een vakantiebeater, met wat kleur en een beetje bling.

De Peter Blake lijkt me wel een waardig undercover alternatief, dus je zit gelukkig niet zonder :+1::wink:

Dat is logisch, die aandacht hoef ik op vakantie ook niet.

1 like

Voorlopig even wel, want ik breng hem straks naar Wesselink voor een complete revisie, zodat ik daarna een frisse start heb met deze klassieker.
Het zal wel even duren voordat ik hem terug krijg vrees ik.

1 like

Horloge interbellum

12 likes

40 likes

Leuke set! Die BB houdt het best al een tijdje vol, of niet.

2 likes

Ik dacht even dat die Moonswatch het echte werk was :sweat_smile:

Mooie set! Die Tissot is ook een heel leuk stuk :ok_hand:

1 like

Thanks! Yeah heb hem sinds December, bevalt erg goed. Ken ook niet echt een leukere en even draagbare duiker in de klasse denk ik.

Thanks! Het is ook de echte MoonSwatch, dat model waar de (horloge)wereld van in brand stond/staat.

En die Tissot is idd erg tof, in het echt nog meer. Vind hem lastig te fotograferen

3 likes

Alleen een Seamaster Peter Blake, zou ik zeggen.

2 likes

Waanzin! :scream:

3 likes

En weer een update :smirk:

38 likes

Nee :wink::+1:. Volledig mee eens

1 like

Toffe divers only set!!

1 like

Kleine (grote) update.

Breitling out, Skwalleeee in:

46 likes